Lord-Panzah Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg har mekket noen nye deler til pc'en min, men den funker ikke som den skal. Noen ganger slår harddiskene seg av og maskinen starter på nytt. Andre ganger mens jeg spiller, så hopper de enten ut eller det kommer opp at det har gjort en feil og vil bli avsluttet. Har alle de nyeste windows xp oppdateringene og driverne til skjermkortet. I følge bios er cpu temp'en rundt 35 grader. Hva er feil? Hk: Epox EP-9NPA+ ultra socket 939 Cpu: Amd Athlon 64 3500+ 3D: Sapphire Radeon X800XL 256Mb Pci-e Lenke til kommentar
schwami Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Går ut i fra at du også har installert drivere til hovedkortet. Det kan være at det er noe galt med harddisk-kabelen. Lenke til kommentar
Lord-Panzah Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 det har jeg, har også testet med en annen kabel uten lykke Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Skudd i blinde... Programmene lastes jo inn i minnet. Og når du får feilmeldinger, kan det jo tyde på at feilen ligger nettopp her. Prøv med minnebrikkene enkeltvis og se om det da blir stabilt. Hvilken strømforsyning har du forresten? Sveinl. Lenke til kommentar
Lord-Panzah Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Har ikke overklokka og har en chieftec strømforsyning med 360w. Har det ganske travelt for tiden, men skal teste det med minnet så fort jeg får tid til det Takk for hjelp til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå