saNta Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Ja, dette irriterer meg forbanna mye også. Hadde ikke gjort noe med pc'en, men her en dag begynte den med det. Kan ikke noen venneligst svare? Du sitter å skriver, så hopper IE opp og plager ræva av deg. Grrr... Lenke til kommentar
Cool Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 dette plager meg også, blir fryktelig iritert over dette, hver gang jeg skriver ett eller annet så spretter det et vindu opp. Er ikke bare vinduer med bilde men også noen andre. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Muligens spyware. Innstaller Ad-Aware. Lenke til kommentar
jinges Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Vill gjetting, men tror jeg vet hva årsaken til problemet er....... dere bruker Internet Explorer fra Microsoft Off topic. Kan noen putte inn "checked" på "Vis signatur" valget under her? :smile: Lenke til kommentar
saNta Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 ad-aware funka fett :smile: takker til han som sa det :smile: endelig får jeg skrevet i fred Lenke til kommentar
akee Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Var nok Adware ja, veit ikke hvem av dem da.. var en ganske feit liste her :wink: Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå