hausoo Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 hei. jeg har begynt å få error 7 når jeg spiller GW og det går nesten ikke ann å spille.. kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
brd Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Sånn skjer med meg osgå men bare av og til (sjelden) Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 det skjer med meg HELE tida... jeg er så jævla forbanna akkurat nå. og akkurat ved update også... plz hjelp noen... Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg fikk en del sånne meldinger i begynneslen av spillet(da jeg begynnte å spille) Men etter vært så har den melding blitt borte. Det kan komme av linja di eller at du har på noe som gjør at det lagger. Så får du meldingen. Eks; DC++,norman etc. Den bruker å bli borte etter en stund. Blir nokk borte skal du se. I Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Prøv det vanlige, ad-aware, virus scan, sjekk om nettet blir brukt av andre, om det er brudd på nettverkskabelen osv Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Trådløst nett?? Har vært problemer med det før... Lenke til kommentar
V36a Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Trådløst nett?? Har vært problemer med det før... Stemmer, hadde det problemet selv da jeg startet opp med GW. Etter jeg skiftet til kabel ble feilmeldingen borte for godt (nesten). Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 for å si det sånn, jeg har brukt kabel i utrolig lang tid, men da jeg begyte å spille GW brukte jeg trådløs internett, og det funka helt fint... jeg har nettopp frmatert pc'en også, men det hjalp heller ikke... har ikke peiling på hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 kan du prøve med kabel i to dager? se hva som skjer? Lenke til kommentar
hausoo Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 men jeg har jo brukt kabel i mange uker nå, og problemet var der da jeg brukte kabel også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå