Edmund Blackadder Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Av det jeg fant eller det du fant? Av det jeg fant. Det du hadde funnet inneholdt det samme som i denne tråden ca. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Nå fikk jeg nettopp min Logitech MX518 i posten sammen med Qpad gaming matte XXXL. Og den var svær. ALT FOR svær egentlig. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Takk! Det var ganske anderledes enn den forrige musen når det gjelder følsomhet. Og litt uvant nå i begynnelsen i spill og sånt, men det blir vel bedre etter hvert. Synes det går helt fint med Qpaden til mx518en Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Godt å høre at dette emnet hjalp deg da Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Takk! Det var ganske anderledes enn den forrige musen når det gjelder følsomhet. Og litt uvant nå i begynnelsen i spill og sånt, men det blir vel bedre etter hvert. Synes det går helt fint med Qpaden til mx518en skru ned dpi en litt da vell;) musa kjører på 1600dpi på standar... still ned dpi en til 800 eller 1200 Endret 18. september 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 MusTastatur Musematte Der har du mitt seriøse bidrag i denne tråden, samlet pris ca 1600 var det seriøst? lameste tastaturet jeg noen gang har sett. og musmatta var temmelig jalla også... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vel, av tastatur så duger vel de fleste tastatur til gaming, trenger ikke noe fancy hurtigtaster osv. Dell har deilige tastatur f.eks, ditto KeyTronic. Av mus vil jeg anbefale Microsofts Intelli 3.0 Kanskje litt vanskelig å oppdrive, men jeg fant da en butikk som solgte den. Skal se om jeg finner igjen linken når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Og ja G5 er mye bedre:Noe av det beste er de 2 store "muse føttene" som er utrolig mye bedre en de som sitter på mx518. Man har høyere dpi, høyer usb oppdaterings frekvens, led som viser lav,middels eller høy dpi. Sidene er litt "sandpapiraktig" for maksimal grip, bedre muse kabel, Man får med en liten "boks" i børsta alu med 8*1,7g vekter og 8*4,5g vekter samt en kasset til og putte i musa med plass til 8 vekter i. Høyere usb oppdateringsfrekvens? Kan du jo justere selv det... Er vel usb porten på maskinen som begrenser det og ikke musa Men jeg bruker Logitech ultra x. Og så vil jeg anbefale Icemat 2nd edition (den er bare konge) og f. eks MX 518 musa. Endret 20. september 2005 av aspstein Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 MusTastatur Musematte Der har du mitt seriøse bidrag i denne tråden, samlet pris ca 1600 var det seriøst? lameste tastaturet jeg noen gang har sett. og musmatta var temmelig jalla også... Snakk norsk a! Hva betyr lameste? Dessuten har han allerede kjøpt det han skal ha! Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 snakka ikke til den karen. snakka til han med det "seriøse" innlegget. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 snakka ikke til den karen. snakka til han med det "seriøse" innlegget. det "lameste" keyboardet du snakker om er omtalt og har fått ganske god kritikk Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hva med dette keybordet : http://www.microsoft.com/hardware/discover/nek4000.htm Selges på komplett : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313192...BE-D2583A1CB52E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå