Passasjer Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hva er skuffelsen? Kommentarene i Prisguiden er jo med ingen bakdeler?Fortell meg bakdelen(e). Skuffelsen var rett og slett gliden, som ikke kunne måle seg med Icemat 2.nd Edition. Ellers synes jeg den ble fort slitt. Jeg fikk heller ikke bruk for mer enn halvparten av størrelsen, men det er jo en vanesak. Men det er en bra matte, uten tvil, men jeg sverger til Icemat. Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 og optiske mus kan hakke litt på QPad, grunnet det bildet. Icemat <3 Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 foreslår icemat 2edition ..... er bare best.. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Mange sier at Qpad er bedre enn Icemat hvis du har MouseScatez Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Mange sier at Qpad er bedre enn Icemat hvis du har MouseScatez det kan godt steme Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Mange sier at Qpad er bedre enn Icemat hvis du har MouseScatez syns icemat me skatez funker fett jeg.... glir som bare det.... skaff deg hyperglidez hvis du kjøper icemat... varer i ca 2-3 mnd... mine holdt iaff så lenge Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 foreslår icemat 2edition ..... er bare best.. Helt enig! Har hatt den siden den kom ut. Tror jeg neppe kommer til og skifte med det første, er jeg uheldig så kjøper jeg en ny Lenke til kommentar
egilsml Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Bruker MX518 sammen med fUnc surface 1030... Helt genialt.. Liker ikke glass/stål musmatter!! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Men hvilken tror dere er best av Razerne og Mx518? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 hva med å lage et søylediagram eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Men hvilken tror dere er best av Razerne og Mx518? tror det er egentlig bare en vanesak. ytelsen er det samme. med designet og selv håndgrepetr er forskjelig Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Fint å se at så mange liker Icemat. Jeg kjøpte selv min etter at jeg kjøpte Q-Pad, som er ganske bra, men ikke det jeg leter etter. Icemat, derimot, har perfekt glid, bråker ikke mye, og sliter lite skatez. Det er min erfaring. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 De sier jo det samme om qpad de som har de nå- Perfekt glid, bråker ikke, og sliter ikke skatez,.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Enda en "spillmus og tastatur" tråd? Det finnes jo hundre av dem da!! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 De sier jo det samme om qpad de som har de nå-Perfekt glid, bråker ikke, og sliter ikke skatez,.. Hehe, stemmer Men det er en annerledes glid på Icemat, som jeg foretrekker over Q-Pad. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Enda en "spillmus og tastatur" tråd? Det finnes jo hundre av dem da!! Jeg søkte og fant ingenting. Da får noen lage en sticky eller noe sånt da. Slutt å klag. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Enda en "spillmus og tastatur" tråd? Det finnes jo hundre av dem da!! Jeg søkte og fant ingenting. Da får noen lage en sticky eller noe sånt da. Slutt å klag. Når jeg har lest gjennom flere og veit det er noen, så har du søkt for dårlig.. Edit: Raskt søk på "spillmus" Edit2: Raskt søk på "spilltastatur" Endret 17. september 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Det var utrolige merkelig.. Jeg fant ingenting som ga svar på mine spørsmål. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Av det jeg fant eller det du fant? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Mus Tastatur Musematte Der har du mitt seriøse bidrag i denne tråden, samlet pris ca 1600 Endret 17. september 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå