Bullit Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei! Fikk akkurat min Motorola V3 Black fra MPX. Gikk ca. 10min så begynte den å klikke Den innvendige skjermen viser bare ca.50% og er oppned, Prøver å slå mobilen av og på, men den ene halvdelen av skjermen fungerer bare ikke. Er dette noe med SF å gjøre? Har ikke fått sjekket hva slags SF jeg har ennå. Når den er ferdig ladet skal jeg ta inn og ut batteriet, dette hjalp første gangen jeg gjorde det, fungerte noen minutter etter det. All hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 hey. jeg har en silver-versjon av v3 men har ikke merket dette. høres ut som en feil fra fabrikaten sin side så du bør nok ta den med tilbake til butikken uansett. bare be om en ny en som ikke er føkka i starten. hva er SF? du mener kanskje software? for mer informasjon om razr v3 fins det uandelig med websider dedikert til kun den:) de to beste er howardforums og motomodders. for nyeste software og lignende anbefaler jeg en tur innom Motox sin hjemmeside. hvis mobilen din er føkka så ikke rør software og firmware, fordi da ryker garantien og det er mulig det er en hardware feil som du ikke kan gjøre noe med. hvis du klarer å trekke ut firmwaren din fra telefonen vil jeg gjerne ha den sammen med språk-pakken. siden norske språkpakker er vanskelig å få tak i til nyere firmware etc. lykke til:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå