Gå til innhold

Irak vil ha Krekar utlevert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal han bli henrettet?

Hvorfor ikke bare la han være i fengsel hele livet?

Hvis du siktet til meg, så så du sikkert en smiley etter den setningen?

Btw. det er tre grunner til ikke å få ham utlevert for henrettelse:

* [sU-stemme] "Det er jo så synd på ham, da...!" [/sU-stemme]

* Han er uspiselig, så slaktet er null verdt.

* Norge har en lov mot slikt.

Det som nå vil skje, er vel at han kommer til å sitte inne i Irak i en laaang stund.

Grunner for henrettelse:

Billigere med ei kule enn ei celle i flere tiår.

[nazi-stemme] "Jævla utlending!" [/nazi-stemme]

Lenke til kommentar

At Irak ønsker han utlevert grunnet kriminelle handlinger, at Irak garanterer for at han ikke får dødsstraff og at Krekar faktisk har vært i Irak hvertfall 1 gang tidligere mens han hadde asyl i Norge.

Burde være grunn god nok.

Som en rettsstat burde Norge ikke være en frihavn for kriminelle.

Hadde jeg hadde begått terrorangrep i norhe hadde jeg også følt meg usikker i det norske retssystemet men det gir meg ingen rett til å rømme til et annen land for at det er så farlig i norge for meg, ihvertfall ingen juridisk rett!

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
For å være helt ærlig så driter jeg i Krekar. Fatter ikke alt oppstyret rundt denne smått forvirrede mannen.

Godt poeng. Kan ikke skjønne at det skal bli en hel politisk sak ut av én mann, det er jo oppimot ingenting våre politikere kan gjøre med det.

Hvis Carl I hagen skal fokusere på kriminalitet, synes jeg det blir litt for trangt å bare snakke om Krekar.

Lenke til kommentar

Vi har lover og regler å forholde oss til. Rettsvesenet behandler saken. Vi forholder oss til dette. OM man da ikke ønsker et lovløst samfunn.

Krekar saken er noe jeg er virkelig lei av å høre om. Media kan rette fokusen mot viktigere saker og la myndighetene gjøre jobben sin. Det er ikke en bar dette her, hvor man bare hiver ut de som man ikke liker. Her følger man norske lover. Punktum finale.

Dette vet selv en mann som Carl I., selv om han gir uttrykk for å være totalt uvitende i den sammenheng. Men det gir jo partiet hans stemmer fra en del uvitende folk så.... :whistle:

Lenke til kommentar

Huff, tenk så mye penger Krakar allerede har kostet Norge. Denne mannen er irakisk statsborger! Hvis irak vil ha ham er det ingen grunn til at han skal være her. Sen ham hjem. Om han stritter i mot så bind ham fast med tvangstrøye.Denne mannen venter en straff i sitt egent hjemland for terrorisme!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...