Gå til innhold

HL2 : Lost Coast ute ikveld? UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal svare uten å høres frekk ut. CS:S, DOD:S, SDK oppdatering kommer ikke neste uke, vet ikke om dere faktisk leste det som stod på steamnews greia, men der stod det bare at det kommer mer info om de oppdateringene neste uke(eller så har jeg lest helt feil de postene før meg, og hvis jeg har gjort det sorry)

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal svare uten å høres frekk ut. CS:S, DOD:S, SDK oppdatering kommer ikke neste uke, vet ikke om dere faktisk leste det som stod på steamnews greia, men der stod det bare at det kommer mer info om de oppdateringene neste uke(eller så har jeg lest helt feil de postene før meg, og hvis jeg har gjort det sorry)

5042802[/snapback]

 

Så lenge Lost Coast kommer neste uke så er jeg fornøyd :dribble:

Lenke til kommentar

Dævven!! Sjekka Steam nå, har ikke sett noe reklame om LC i det hele tatt, go så var det der med en gang! Install Now, pre-loading files... og så var den på 80% med en gang 92% nå 2 min senere, og laster med 4-500KB/s!

 

Endelig en ensidig positiv opplevelse med Steam!

 

Da gjenstår det bare å se hva LC krever av hardware... Det blir vel ikke småtteri?

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar
Hehe, fint når ting skjer i primetime usa...betyr alltid manglende nattesøvn her...

5069867[/snapback]

Ikke lenge siden de klarte det med DoD Source også :)

 

7min igjen...

 

Dette er vel banen som skulle være mellom Highway 17 og Nova Prospect i HL2... håper det er litt historie her da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...