Kvammis Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Tenker på å kjøpe nytt speedometer til min Motorhispania RX. Trenger da et som går til mer enn 80km/t. Prøvde å søke litt men fant ingenting.. Noen som vet om noen sider elns ? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 På Mopedportalen finner du garantert et MH RX-speedometer som går til 120km/t Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Det er jo ganske stort forum da. Også kunne jeg vel tengt meg et som går til.. ca 150 kanskje.. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Får ingen som går lengre enn 120 km/t originalt. Du kan jo alltids ta ut skiva og bare skrive på så langt det går. Dessuten får du den ikke i 150 km/t uansett...eller kanskje siden det viser så forbanna mye mer enn ekte fart. Åssen trim har du? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Nå er plomben borte og den gjør vel ca. 110 (pilen går nesten en runde på speedometeret.) Har ikke fått målt med GPS e.l ennå. Men får vel få noen til å kjøre vedsidenav. Uansett er jeg sikker på at den kommer til å gjøre 120+ når jeg er ferdig med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå