espinos Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Endelig er den fastslått Jeg med andre ord klarer ikke å vente så lenge! så laster den ned når den blir logge ut Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg skal vente. Syns det er koselig å ha noe å glede seg til en gang i uka. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Blir nok også å vente. Lost ble ikke det samme da man så 3-4 episoder i slengen, så da er det like greit å ha noe å glede seg til hver uke Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 ahh....endelig! *glede seg!* LOST Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Blir nok nedlasting på meg. Beste norske LOST siden Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Skal nok laste ned jeg å.. Hvis du laster ned helt fra begynnelsen, så må du jo vente en uke på neste episode da også da.. Eneste forskjellen er jo at du får se det før det kommer på tv Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ahh dette blir kos. Hva er egentlig vitsen med å laste den ned da? Man får jo sett episodene en gang uansett. Hater når folk kommer og sier til meg hva som skjer i neste episode Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 gleder meg som et barn herregud det er gøy, bare det ikke blir som " days of our lives" . varer evig og ingen ser på det. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 På tide at serien fortsetter igjen. Gleder meg Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Gleder meg som en unge. Gjett om jeg skal sitte klistret til tv'en minst en gang i uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå