Bojah Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 noen som vet når copperhead kommer? ser sinnsykt fet ut, men jeg må ha ny mus nå, og lurer på om det er vits i å vente, eller om jeg skal slå til med diamondback Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Synes du skal vente. Det kommer massevis av mus snart, fra både MS, Logitech og Razer. Mitt råd; vent Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 The official ship date from Hong Kong is August 29 and by boat and to clear customs can take 2 to 4 weeks. As soon as we know we will post a firm date on our site. 2-4 uker er nok for USA tenker jeg så det vil nok 8-12 uker før Europa ser noe til denne. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 1. oktober er lansering i Europa. razer.tigga.org Lenke til kommentar
UAM Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Av hensyn til de uvitende og nysgjerrige, synes jeg slike tråder skulle ha linker. Edit: Blind er jeg også. Endret 9. september 2005 av UAM Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 hvor har du 1. oktober fra? er det noe jeg bør stole på? kjipt om jeg må vente til jul liksom....skal bestille PC imorgen. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg synes forresten disse Razer musene er litt oppskrytte. Mulig de har gode specs. Men ergonomisk sett virker det som de er tilpasset en 11årings hånd! Nesten umulig å bruke sideknappene, og hånden får ingen hvile. Ikke har jeg gjort det noe bedre i Deathmatcher heller! Blir fortsatt massakrert på nettet! Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 http://razer.tigga.org/phpBB2/viewtopic.php?t=4122 "Official release date for europe as announced at the GC is 1st of October" - Buzztiger (Blueprints Head) Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 aight...får bruke en gammel mus fram til det da...skal på LAN I høstferien, og 1. oktober er jo akkurat i tide =] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå