chil Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 har lagd denne..ehm, vet den stinker.. men kan ingen ting med koding.. å trenger en hjemmeside til skoleprosjekt.. lyst til å hjelpe litt? tips og triks? husk jeg kan så godt som ingen ting slikt fra før her er det jeg har gjort, gjort i Microsoft Office FrontPage 2003 http://home.hia.no/~chriil04/homepage/ takk for tebakemeldinger Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Lær deg litt markup som gjør at du kan lage bokser (div & sånn, lzm). Det du har når er bare ett bakgrunnsbilde, egentlig. Siden du ikke kan så mye, keep it simple. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Dette er vel egentlig HW vetteranenes jobb, men siden ingen av dem har sagt det så tar jeg på meg oppgaven: les og lær PS, syntes dan var helt grei jeg, ville iallefall ikke si at den stinker! EDIT: nå syntes jeg alt var bra , du burde sette menyen inn i en egen div, det er alt! Endret 12. september 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) ENORMT STILIG BAKGRUNN hehe Ville laget en meny øverst, istedenfor nedover. sjekk ut Evil Elite sin side (som en venn av meg, nemelig GoGGen90, har laget... kommer til å lage noe sånt "snart" på min side Litt intro under menyen, hva siden er, eventuelt hvem du er. Bruk tabeller for å ordne alt sammen. Endret 9. september 2005 av Indian Ink Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Indian Ink: Vennligst ikke prøv å lære bort HTML når du tydeligvis ikke har kunnskaper om det. chil: Vi pleier sjeldent å hjelpe folk direkte ved å gjøre ting for dem, de fleste får en oppfordring om å lese litt rundt her i WDS, særlig da i Oppslagsverk over artikler. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg er ingen geni, men må bare få lov å si at det er alltid best med egen "meny-vindu" til venstre som alltid står der når du er på forskjellige sidene.. Så slipper man å trykke på Back når man er ferdi med en side. Og litt farge vil lyse siden litt opp også da? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Start aller først med å lære deg HTML og CSS skikkelig du, så kan nok dette bli bra etter hvert. www.htmldog.com Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 takk for tilbakemeldinger jeg har ikke til til å lære med HTML og CSS, denne sida skal leveres den 16 ende men etter vært har jeg lyst til å lære sånn uansett. Morro å kunne. Det med at alt er sort/hvitt er egentlig bare at jeg liker best sort hvitt noen konkrete ting som jeg kan gjøre som går kjapt(for noen uten html kunnskaper?) Det med meny i toppen er ikke så dumt. det gjør jeg i morra tenker jeg. takk til alle Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) ENORMT STILIG BAKGRUNN hehe Ville laget en meny øverst, istedenfor nedover. sjekk ut Evil Elite sin side (som en venn av meg, nemelig GoGGen90, har laget... kommer til å lage noe sånt "snart" på min side Litt intro under menyen, hva siden er, eventuelt hvem du er. Bruk tabeller for å ordne alt sammen. ENORMT STILIG BAKGRUNN Huh, horribel bakgrunn tenker jeg vi sier Og Evil Elite siden hører vel egentlig bedre til under "verste sider på WWW" tråden. Bruk tabeller for å ordne alt sammen. Tabeller skal/kan brukes til å holde orden på noe, f.eks lister over forskjellig data, men ikke hoved innhold og menyer på sidene. Det skal du bruke DIV's til. Ikke det at jeg prøver å virke allvitende her, men som tidligere kommentert, ikke prøv å lær bort noe om HTML og lignende, siden du tydeligvis ikke aner noe om det. Mitt råd til både deg og trådstarter: www.htmldog.com Endret 10. september 2005 av Stian89 Lenke til kommentar
chil Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 ok, får lese litt da men altså hvorfor disser dere bakgrunnen min liker den jeg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Spørsmålstegn? Fordi den ikke passer til resten, og man ser den repeterer seg. Den kunne nok sett fin ut, hadde du satt den opp ordentlig. Note to self: Lag et estetikk-kurs. Endret 10. september 2005 av George Bush Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Gakk. Uff, som jeg irriterer meg over "20©05" og lignende copyright-notisskrivemåter (kult ord). Gakk! EDIT: Fjerna quote som ikke hadde noe med saken å gjøre. Endret 10. september 2005 av DevN Lenke til kommentar
chil Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 sånt biter ikke dere "nerder" som kan dette på.. men lærere blir imponert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå