Gå til innhold

Amatør hjemmeside, hjelp meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vel egentlig HW vetteranenes jobb, men siden ingen av dem har sagt det så tar jeg på meg oppgaven:

les og lær :p

PS, syntes dan var helt grei jeg, ville iallefall ikke si at den stinker!

EDIT: nå syntes jeg alt var bra :yes: , du burde sette menyen inn i en egen div, det er alt!

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar

ENORMT STILIG BAKGRUNN :dribble:

hehe

Ville laget en meny øverst, istedenfor nedover. :thumbup:

sjekk ut Evil Elite sin side (som en venn av meg, nemelig GoGGen90, har laget... kommer til å lage noe sånt "snart" på min side :):D

Litt intro under menyen, hva siden er, eventuelt hvem du er. Bruk tabeller for å ordne alt sammen.

Endret av Indian Ink
Lenke til kommentar

Jeg er ingen geni, men må bare få lov å si at det er alltid best med egen "meny-vindu" til venstre som alltid står der når du er på forskjellige sidene.. Så slipper man å trykke på Back når man er ferdi med en side.

Og litt farge vil lyse siden litt opp også da? :dontgetit:

Lenke til kommentar

takk for tilbakemeldinger :) jeg har ikke til til å lære med HTML og CSS, denne sida skal leveres den 16 ende :) men etter vært har jeg lyst til å lære sånn uansett. Morro å kunne.

Det med at alt er sort/hvitt er egentlig bare at jeg liker best sort hvitt :) noen konkrete ting som jeg kan gjøre som går kjapt(for noen uten html kunnskaper?)

Det med meny i toppen er ikke så dumt. det gjør jeg i morra tenker jeg.

takk til alle :)

Lenke til kommentar
ENORMT STILIG BAKGRUNN  :dribble:

hehe

Ville laget en meny øverst, istedenfor nedover. :thumbup:

sjekk ut Evil Elite sin side (som en venn av meg, nemelig GoGGen90, har laget... kommer til å lage noe sånt "snart" på min side :)  :D

Litt intro under menyen, hva siden er, eventuelt hvem du er. Bruk tabeller for å ordne alt sammen.

ENORMT STILIG BAKGRUNN  :dribble:

Huh, horribel bakgrunn tenker jeg vi sier :roll:

Og Evil Elite siden hører vel egentlig bedre til under "verste sider på WWW" tråden.

Bruk tabeller for å ordne alt sammen.

Tabeller skal/kan brukes til å holde orden på noe, f.eks lister over forskjellig data, men ikke hoved innhold og menyer på sidene. Det skal du bruke DIV's til.

Ikke det at jeg prøver å virke allvitende her, men som tidligere kommentert, ikke prøv å lær bort noe om HTML og lignende, siden du tydeligvis ikke aner noe om det.

Mitt råd til både deg og trådstarter: www.htmldog.com

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...