Jørnan Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Skulle hatt en sang ut på CD. Men når jeg drar den over til CDen, og trykker på "Skriv disse filene over til CD-Rom" åpner den Windows Media Player, og på siden av skjermen står det: Deep Purple Live Made In Japan Passer ikke Hva betyr det? Hvordan får jeg brent den? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg bruker Nero 6 Reloaded. Et veldig bra program for musikk. Inneholder dekodere og alt du trenger for å brenne en "stereoanlegg"-kompatibel CD. Jeg tror problemmet er at det ikke er .wav filer du brenner, men vet ikke dette sikkert... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 har jo brent MP3 filer før uten problemer. Skjønner ikke hva som er galt jeg. Støtter vanlige DVD/CD spillere .wav? I såfall, kan jeg konvertere den til .wav på en måte? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 .wav er det originale formatet. Det konverteres når du ripper en CD til et annet format. Det man gjør da, er å reversere prosessen ved å bruk en dekoder. Denne finnes innebygd i flere spillere og den er innebygd i Nero. Jeg vet ikke hva som er problemet, men det som skal fungere er å bruke Nero på den måten jeg har forklart: 1. Dekode filene fra .mp3 til .wav 2. Brenne en "Audio"-cd via Nero sin musikk-cd "normal. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Ok. Takk. kan prøve med en annen CD også. De virker ikke alltid alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå