ttd Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Den Røde Tsar: Det kommer nu an på spør du meg. De fleste skrammer og blåmerker kan fikses med rikelike mengder hudfarget maling. Har du derimot åpne sår finnes det ikke en ting araldit ikke virker på. Fordel å gjøre sånt før de blir altfor stive og kalde. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Spiller WoW, ser på TV, ser film prater, bowler, spiser god mat, har sex, koser, sover sammen. Men så bor vi faktisk sammen da.. så da blir det ikke til at vi dater så mye akkurat. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 *Være misunnelig på Ulf og Kine.* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ser på O.C, og prøver å lære henne poker. Ellers småprat og alt det vanlige. Ser på One Tree Hill også, da. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Poker som i klespoker, sant? I læringsprosessen er du nødt til å ende med dama meget lettkledd Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg og typen pleier å gå solskinnsturer, eller dra på kino. Har lyst til å dra på ferie til utlandet med han, snart. Med tanke på at du har nicket George Bush og det du skreiv kom jeg på en svært slem vits :!: Ville vell gått på kino med dama, om jeg hadde hatt noen :\ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Poker som i klespoker, sant? I læringsprosessen er du nødt til å ende med dama meget lettkledd Texas Hold'em. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg får skrive om hva jeg gjerne gjør med gutten min, jeg da; Vi gjør vel egentlig det meste ilag. Drekka, pule, sloss - det er oss! Det vi ikke gjør ilag; spille Wow. Lenke til kommentar
Otzi Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 jeg har ikke hatt dame siden barneskolen jeg Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Viss du har to pcer spiller du BF2 med hu, det gjør broren min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Nå har ikke jeg dame, men har ei god veninde(Og sån ca. nabo) som er hos meg 24/7. Og vi sitter da egentlig BARE og prater.. Hender vi ser en film eller no, men det er ikke ofte. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 sitter å koser å ser på warez. the best things in life are free Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå