hølands_gutt Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 jeg lurer bare på de som har dame, hva er det enkelte pleier og gjøre når dere er sammen? eks går tur til sentere eller hva som helst! Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 *insert obligatory sex joke here* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 'The Donkey Punch'. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Strawberry fruitcakes, donkey punches og filmkvelder. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Er det virklig så vansklig å formulere et spørsmål så det passer til jenter og gutter? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Er det virklig så vansklig å formulere et spørsmål så det passer til jenter og gutter? jenter? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Er det virklig så vansklig å formulere et spørsmål så det passer til jenter og gutter? Folk flest vet ikke at det finnes jenter her, det vet du pus. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 jenter? jente f1 [m1] (norr genta, av gant 'spøk, fjas') 1 barn av hunkjønn, ikke voksen kvinne de har tre barn, to j-r og en gutt / en 13 års j- / fly etter j-ne 2 ugift kvinne en gammel j- / hun sa at hun var jenta hans kjæresten hans / kom her da, jenta mi 3 særl i sms: tjener, hjelp tjenestej-, kjøkkenj-, sommerj- http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...set=j&OPP=jente Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Av og til spiller jeg med typen, ellers går det mer på kino, mat og spaserturer, spøke sammen, hyrdestund, joggetur etc etc. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Vi tar bussen til senteret og henger der til det stenger, så tar vi bussen hjem til en av oss og spiller vri åtter. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Av og til spiller jeg med typen, ellers går det mer på kino, mat og spaserturer, spøke sammen, hyrdestund, joggetur etc etc. Ludo? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg og typen pleier å gå solskinnsturer, eller dra på kino. Har lyst til å dra på ferie til utlandet med han, snart. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kino, film i stua, gå i byen, tur i fjæra, kjøre tur, gå tur, pule, kose, besøke andre, ut på byen osv osv. Ellers går det mye i høytlesning fra bibelen og studere planter som gror. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ellers går det mye i høytlesning fra bibelen og studere planter som gror. Ikke maling som tørker? Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Slækker som oftes foran tv'n,humper, sover, koser, går tur, spiller, snakker om hvordan dagen har vært, litt mer kosing og lekesloss der jeg selvsagt EIER han Edit: selvsagt lager vi ofte noe mat sammen, jeg er jo tross alt kjæresten til en kommende kokk! Endret 9. september 2005 av Ida=D Lenke til kommentar
applemania Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Han sover hos meg nesten hver dag, så han bor jo nesten hos meg. Etter hans jobb og min skole pleier vi å lage middag, så ser vi litt på tv før jeg blir så kåt at vi må ha oss noe. Så spiller vi kanskje PS eller bare ligger og koser og hører på musikk, eller så trener vi sammen og drar på kafé og lignende. Vi gjør mye variert egentlig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Først og fremst, behandler jenta mi med stor forsiktighet. Er aldri for "røff". Jeg er, for å være ærlig, veldig dårlig med lappesakene. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Jeg og "dama"(liker heller å kalle henne jente) pleier først og fremst å kose Etter det kommer Super Smash Brothers Melee, Tekken 5 og Mythbusters! :!: Er jeg heldig, eller er jeg heldig?!? EDIT: Og selvfølgelig Simpsons! Endret 9. september 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Først og fremst, behandler jenta mi med stor forsiktighet. Er aldri for "røff". Jeg er, for å være ærlig, veldig dårlig med lappesakene. Barbara? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Først og fremst, behandler jenta mi med stor forsiktighet. Er aldri for "røff". Jeg er, for å være ærlig, veldig dårlig med lappesakene. Oppblåsbare er jo relativt enkle å lappe er de ikke? Som sykkelslanger. Orntli mennesker opplever jeg som mye mer problematiske å lappe sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå