ruttt Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg har kjøpt en Sony Trinitron TV, modell KV-29F1U, av noen venner som engang kjøpte TV'n i England. Jeg bor i et bygg med UPC kabelnett til alle leiligheter inkludert i leien men da jeg prøvde å autoprogrammere fikk jeg bare inn EuroSport uten lyd.. Har ringt TV-forhandlere og UPC, men ingen kan hjelpe og før jeg langer ut 750,- til UPC for uttrykning tenkte jeg jeg skulle spørre om noen vet hva jeg må gjøre for å få fram kanalene? De jeg kjøpte den av mener jeg trenger en slags kabelboks (sorry, jeg er ikke noen teknisk kløpper..), men UPC sa jeg bare trenger en vanlig antenneledning.. Jeg begynner å få TV-abstinenser, kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
hamort Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det skal holde med en vanlig antennekabel. Hvis du har søkt inn tven riktig kan det tyde på at du har problemer med kabelen eller tven. Kabeltuner trenger du kun ved betalingskanaler. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 I england har man et eget lydsystem og sannsynligvis funker ikke denne TV'n. Hvis du kan velge TV system så må du sette den til Pal B/G for å få lyd. Lyden i england ligger på en annen frekvens enn den gjør i andre land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå