Jørnan Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Hva heter den første sangen som spilles av Deep Purple i Japan? Endret 18. september 2005 av jornan Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Det er nok "Child In Time", så kommer "Highway Star", deretter "Smoke On The Water" osv. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Bare hyggelig Bra plate det... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Det var ikke den. Kan det være en annen, eller har jeg en litt "feil" versjon som det kanskje er mikset lit med? Enig i at det er en bra plate. Men får ikke tak i filmen av konserten *leter* Edit: Den heter Highway Star. De sier det i sangen Endret 9. september 2005 av jornan Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 ^ Ikke samme? Den plata jeg har heter jo Made In Japan, og det er live i Japan. Kanskje det er flere. Det er to "disker" da. Kanskje du har fått tak i disk 2. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Kanskje det. Den heter Deep Purple Made In Japan (Include (riktig stavet?) all tracks and bouns tracks) Så kanskje de har byttet litt på rekkefølgen til sangene siden det er "bonussanger" der også Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ja, det er mulig. Du har lasta den ned skjønner jeg? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Ja, jeg har det. Går det an å få tak i filmen også? Altså filmingen av konserten? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Dritbra plate, det der I'm a highway star Jeje, bare søk etter den på kelkoo.no, eller gå og let på platekompaniet Mener å ha sett den der De har forresten masse Alice Cooper og AcDc-dvder der også Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Ok. Takk for det. Skal se om jeg finner den nå Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 har funnet en sang til. Den kommer ca 35 minutter ute i konserten. De synger:I want you, I need you... i refrenget eller hva det er. Den er etter trommesoloen. Hva heter den? Har noen en liste med alle sangene? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 har funnet en sang til. Den kommer ca 35 minutter ute i konserten. De synger:I want you, I need you... i refrenget eller hva det er. Den er etter trommesoloen. Hva heter den? Antakelig "Strange kind of Woman". Orker ikke lete etter dobbeltalbumet nå. Flyttes forøvrig til musikk fra Annet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 har funnet en sang til. Den kommer ca 35 minutter ute i konserten. De synger:I want you, I need you... i refrenget eller hva det er. Den er etter trommesoloen. Hva heter den? Antakelig "Strange kind of Woman". Orker ikke lete etter dobbeltalbumet nå. Flyttes forøvrig til musikk fra Annet. Nei, den skal stenges og trådstarter skal informeres om sticky. Trådstarter: Sticky finner du øverst på musikkforumet. Den heter SANG ID. Om du lurer på en sang så spør du der. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hvor vanskelig er det å gå inn på www.allmusic.com, eller noe tilsvarende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå