chokke Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Noen som vet hvorfor BFHQ ikke funker her? jeg kan spille sånn osv, men får ikke unlocka våpnet mitt Hjelp. Kan det være brannmuren og port som ikke stemmer? Endret 9. september 2005 av chokke Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Vanligvis vil du få en unlock når du har spilt et par spill til over multiplayer - samt at du må ha logget deg av og på minimum èn gang etter at du fikk 10500 poeng. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Vel, har vel aldri kommet inn på BFHQ i det siste (1-2 mnd) da. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Da må du jo enten gjøre noe med PC'n din, eller reinstallere spillet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 tenkte kanskje det var en port som var blokka eller noe. Er det noe info om det? Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 enten kan du reinstallere spillet ellet slå av firewallen, når du ikke har fast ip er det ikke så farlig å slå den av litt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) men som satan da... Har slått av firewallen, og BFHQ funker . Men får fortsatt ikke unlocka noe. Se bilde. funka etter 10000 restarts Endret 10. september 2005 av chokke Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Litt offtopic: Chokke, du spiller ikke tilfeldigvis WoW på serveren Daggerspine? =) Syntes å huske en horde ved navn Chokke som har ganket meg litt for mye ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Litt offtopic: Chokke, du spiller ikke tilfeldigvis WoW på serveren Daggerspine? =) Syntes å huske en horde ved navn Chokke som har ganket meg litt for mye ^^ det var veldig offtopic, og nei. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 jaja, det var rart, jeg kunne logge på for deg og unlocke våpen for deg da, vis det ikke virker hos deg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 neinei, fikk unlocka istad . Tok bare et par restarts osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå