King_Yngvar Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hey, ville satt pris på om noen kunne hjelpe meg å finne ett stereoanlegg til under 3,500 med rimelig frakt til Svalbard (500 eller under). Trenger at den kan kobles til PC, ville også vært fint med en sub i tillegg til to høytalere. Fant en bra når jeg var på fastlandet i sommer, men frakta kom på 1400 fordi det var hos Expert (litt mer enn de 160 jeg betalte for at Komplett skulle sende opp en PC). Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hva slags type stereoanlegg tenkte du på? (til musikk, film, spill etc.) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 hømm , får du fratrukket mva ?? må jo være letter for deg og importere selv , prismessigsett altså Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 hømm , får du fratrukket mva ?? Betaler ikke mva på Svalbard vettu. Lenke til kommentar
King_Yngvar Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 må jo være letter for deg og importere selv , prismessigsett altså Ikke når det blir over 25 kilo... Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 skal du ha forsterker, 2x høyttalere og sub til under 3500,-? eller tenker du på noe sånn pc høyttaler opplegg? til den prisen ville jeg personlig satset på noe cambridge + gale gulvstående.. Lenke til kommentar
eggi Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Denne + disse ? Uansett mye lyd for pengene, vet ikke hvordan komplett er med frakt til Svalbard Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Denne + disse ? Uansett mye lyd for pengene, vet ikke hvordan komplett er med frakt til Svalbard ømmm.. nei??! Det gir mye lyd, men ikke spesielt bra og behagelig lyd... Da vil jeg heller gå for Cambrigde + Gale løsningen som er nevnt lenger opp her. Garantert mange hakk bedre lyd. Lenke til kommentar
eggi Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Denne + disse ? Uansett mye lyd for pengene, vet ikke hvordan komplett er med frakt til Svalbard ømmm.. nei??! Det gir mye lyd, men ikke spesielt bra og behagelig lyd... Da vil jeg heller gå for Cambrigde + Gale løsningen som er nevnt lenger opp her. Garantert mange hakk bedre lyd. Jeg oppfattet ikke trådstarter som en "hifi freak" som ville ha finest mulig lyd, og han hadde et budsjett på 3500, noe som egentlig utelukker Cambridge og Gale høyttalere og siden ingen av dere gidder å legge ved linker til disse kan jeg gjøre det for dere: Rimeligeste Cambridgen 1800 Rimeligste Gale 1500 Og med 5" toms bass element så må han vel nesten ha en aktiv subwoofer utenom da blir det denne som er det rimeligeste alternativet, og med kjapp hode regning så blir det 5000 kroner. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Men hvis du så tar med i beregningen at han ikke betaler MVA, så kan han gå opp ett hakk på høyttalerne og fortsatt være innenfor budsjettet. Så da er GALE 3040 innenfor rekkevidde. Og det er vel også liten vits i gå for en surround reciever, som nok antagelig er litt i svakeste laget for å drive de eltaxene. Den trekker jo tross alt bare 320W. Endret 11. september 2005 av Gromle Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg oppfattet ikke trådstarter som en "hifi freak" som ville ha finest mulig lyd, og han hadde et budsjett på 3500, noe som egentlig utelukker Cambridge og Gale høyttalere ... må vel bare arrestere deg litt her.. Cambridge A300 - 1498,- Gale 4040 - 1996,- Totalt:3496,- inkl MVA. dette er absolutt det jeg ville valgt til dette budsjettet.. så ville jeg heller kjøpt meg sub senere. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Totalt enig med deg der someday. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Denne + disse ? Uansett mye lyd for pengene, vet ikke hvordan komplett er med frakt til Svalbard Er vist litt for mye bass i de der.. kamerat har dem.. Lenke til kommentar
pahf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det er vel ikke bassen som er problemet med de høytalerne, det er vel generellt kvaliteten. Det cambridge + gale oppsettet burde jo være tilfredstillende. Lenke til kommentar
King_Yngvar Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg oppfattet ikke trådstarter som en "hifi freak" som ville ha finest mulig lyd, og han hadde et budsjett på 3500, noe som egentlig utelukker Cambridge og Gale høyttalere Må nok si meg litt enig her, fordi budsjettet skal inkludere CD spiller og sub. Må kunne brukes til PC og fest. Drar ikke hele pcn ned til stua når det blir fest right... Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 så altså... du har pc'n oppe en plass, og der skal du ha anlegget stående? og det må spille høyt nok til at du kan sitte nede å feste og høre på anlegget? og det må være cd spiller, høyttalere + sub til en prislapp av 3500,-? hm... litt optimistisk føler jeg da men du finner deg vel alltids noe som duger for deg. personlig ville jeg brukt pc'n som drivverk og droppa cd spiller'n. klarer ikke presse inn noen cd spiller som yter bedre i den prisklassen der. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ja CD-spiller blir egentlig overflødig hvis du skal koble den til PC unansett. Og sub også kanskje, prøv høyttalerene før går for sub. Og uansett sub kan jo kjøpes ved en senere anledning hvis du trenger det. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg ville heller gått for PChøyttalere til den prisen.Du skal jo allikevel koble anlegget på PC'n.Ett Klipsch eller Creative 2.1 sett kanskje?(se prisguiden)Tror et slikt system er vel så god på lydkvalitet,og ikke minst bassegjengivelsen vil være bedre enn gale/cambridge kombo'n. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 hvis du ser i den blekka med tilbud fran hifikklubben, så finner du et stereoanlegg med dali concept 2 høyttalere og forsterker til 3500kr tror jeg det var. se link: http://www.hifiklubben.com/files/PDF_files...talog2006NO.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå