entonic Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 hei jeg har et pov geforce 6600gt som i de siste dagene har begynt å lage litt trøbbel. i windows funker det helte fint men hvis jeg går inn på spill (bf2, fs2004) eller internettsider med java så blir skjermen full av artifacts. noen ganger i spill henger den seg også helt opp. noen gode ideer?? slenger ved et screenshot fra bf2 Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har du sjekket hvor varmt det blir under spilling? Har du overklokket kortet? Lenke til kommentar
entonic Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 null overklokk men vet ikke hvor varmt det blir. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg har samme kortet, har ikke opplved noen problem med artifacs eller varme. Men vifta som er stock trengs kanskje en fin puss. Jeg vurderer selv å bytte ut min til en AC cooler. Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Ta ut kortet og blås ren vifta. Du kan også prøve å reinnstallere driverne. Endret 9. september 2005 av viper44 Lenke til kommentar
entonic Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 snakka med netshop tidligere idag og fikk beskjed om å pille ut kortet og sende det ned til dem sammen med spillet så de kan teste det. så da får jeg gjøre det. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Slått av V-sync? Det kan være problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå