BigJackW Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvordan kan du få 10L = 0.5L det sammen, ved å sette på 1 strek. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Ved hjelp av 1 strek kan du få 10L = 0.5 L til være like. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg skjønner ikke språket ditt. Jeg regner med at det er en matteoppgave, så vennligst Skriv oppgaven inn, ikke egne ord, men det som står i boken. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Og man har ikke lov å skifte plassering på det som står plassert fra før? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg skjønner ikke språket ditt. Jeg regner med at det er en matteoppgave, så vennligst Skriv oppgaven inn, ikke egne ord, men det som står i boken. Er ikkje matteoppgave. Er vel ei form for lurespm. elns trur eg. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg skjønner ikke språket ditt. Jeg regner med at det er en matteoppgave, så vennligst Skriv oppgaven inn, ikke egne ord, men det som står i boken. Er ikkje matteoppgave. Er vel ei form for lurespm. elns trur eg. Ikke umulig. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Hvordan kan du få 10L = 0.5L det sammen, ved å sette på 1 strek. 10l ‚ 0,5l Edit: teite forum Endret 9. september 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Det hjelper om trådstarter venter noen år til han er ferdig med barneskolen og faktisk klarer å skrive norsk.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Sikker på at det ikke er 10 = 2? fordi da ville det blitt: TO = 2. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ganske tåpelig tråd... (Du setter vel en strek på skrå over likhetstegnet, så du får "ulik" isteden for lik) Lenke til kommentar
pertm Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvordan kan du få 10L = 0.5L det sammen, ved å sette på 1 strek. Hvis det er å få uttrykket til å bli sant så er det bare å sette en loddret strekkpå '=' tegnet så er det sant. Jeg tviler på at det er løsningen du er ute etter, men en annen løsning. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Er vel en oppgave som denne: 10 + 2 = 4. (Her er svaret å sette en strek over et-tallet, da står det to + 2 = 4.) Skjønner ikke hvordan en kan få det likt.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Slike oppgaver er bare teite, synes jeg. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Dette er ikke noe matte spørsmål. Det er et spørsmål vår Naturfag-lærer på slutten av siste time i dag spurte oss om dette. Han ville ikke si svaret, før om mandag. Jeg vet ikke svaret selv. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Dette er ikke noe matte spørsmål. Det er et spørsmål vår Naturfag-lærer på slutten av siste time i dag spurte oss om dette. Han ville ikke si svaret, før om mandag. Jeg vet ikke svaret selv. Vedder på han gjorde det bare for at alle skulle gå hjem å klø seg i hodet, og at det ikke er noe fasit svar Jeg ser hvert fall ikke noen muligheter. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Jeg spurten han i slutten av time hva svaret var, men han ville ikke si det Men han gav meg noen hint, skulle sette en RETT strek over noe. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Dette er ikke noe matte spørsmål. Det er et spørsmål vår Naturfag-lærer på slutten av siste time i dag spurte oss om dette. Han ville ikke si svaret, før om mandag. Jeg vet ikke svaret selv. Så sant du ikke må fortelle svaret skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å bry deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg