Mafo Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ukens flørt: W31CA Kamskjellsmodeller fra Casio har blitt en skikkelig gjenganger i denne spalten. Denne uken har vi plukket ut W31CA, som er en futuristisk og stilren modell med vridbar skjerm. Les artikkelen her Lenke til kommentar
OperaUser Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ett stykk feit telefon! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 /me want. Noen som vet om importmuligheter for denne? Og vil den isåfall være brukende i Norge, med tanke på GSM-nettet. Så ikke ut som en 3g-telefon Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Feit telefon ja, men også, synes nå jeg, en vanvittig flott rødfarge. Nesten ferrarilook det der. Men mangelen på ytterskjerm ville ha frustrert meg, siden jeg liker å se hvem som ringer, og jeg kan ikke gå med en mobil med ytterskjermen liggende løst i lommen, med mindre den da har noen spesiell form for beskyttelse mot riper og slik styggedom. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Er vel grunn til å tro at skjermen ikke har safirglass, og at den dermed ikke er ripefri. Ville derfor selv hatt ytre skjerm, det er for meg et must på kamskjelltelefoner. Ellers er det en CDMA 1x-telefon, noe som gjør at den ikke er brukbar i Norge, men kun i Japan og Sør-Korea. Kjipt, men sant. Og vel, det er mye fetere enn UMTS, eller WCMDA eller 3G om du vil Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Fin fin Hvilket kamera er det? Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Tja, denne var ikke så ille den Ville likt å se den i bare rødt, men er jo også greit med kontraster som den har. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 tja er litt usikker på om jeg liker den, men falt litt for den store skjermen ... men tror ikke jeg kunne levd uten ytterskjerm, har egenltig aldri sett poenget med vribar skjerm heller, blir jo bare en ekstra svakhet... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Pent, meget pent. Liker ironien i at de små menneskene i asia har så store telefoner. Lenke til kommentar
Tyran Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) SYYYKT! Se NØYE ved Linsen, 3.2 MEGA PIXEL! er jo HEEELT SYKT! Hadde ikke forrundra meg vis det var 16mill farger på den også. Endret 9. september 2005 av Tyran Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 SYYYKT! Se NØYE ved Linsen, 3.2 MEGA PIXEL! er jo HEEELT SYKT! Hadde ikke forrundra meg vis det var 16mill farger på den også. Damn! Den var jo stilig! :!: Rødfargen var gyselig, synes jeg.. Burde heller vært svart Digga den grå, men den var samtidig litt kjip Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 SYYYKT! Se NØYE ved Linsen, 3.2 MEGA PIXEL! er jo HEEELT SYKT! Hadde ikke forrundra meg vis det var 16mill farger på den også. Da børdu sjekke ut DV2 med 6 megapiksler Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 hmm, CDMA 1x, er det ikke CDMA nett som blir bygget som en erstatning forNMT450 nettet? vil det være 1x kompatiblet tro? genial telefon. og det å ikke kunne se hvem som ringer er ett mindre problem. bare ha spesiell ringetone på dem det er viktig å vite at ringer før en svarer... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Grei nok, men litt stygg... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Litt Sharp 902 "ferrari" look, med tanke på å vri skjermen 180grader for å ta bilder osv... Endret 11. september 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 2,6 tommers QVGA-skjerm, ikke dårlig! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Det med å se "hvem som ringer", er det ikke samme som 6260, at man flipper skjermen 90grader, så flipper man resten dersom man vil svare ellers legger man på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg