Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 [iC,12/09/2005 : 13:59] Ja ja, Ikke noe nytt i dette. Hentai er jo et viden kjent begrep for de som liker animee porr Den gjengen kan jeg fint melde meg ut av. Så du er i den gjengen nå altså? Nei, det er jeg ikke, og har aldri vært. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Tyder vell bare på at playboy snart går konk:P Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hentai er bare fett da Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hentai er bare fett da Hentai FTW Og til de som ikke skjønner Hentai så er det ikke tegningene, men handlingene som er poenget Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hentai FTW happy.gif HAHA :!: .............tar det som "fuck the world" og ikke "for the win" Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hentai FTW happy.gif HAHA :!: .............tar det som "fuck the world" og ikke "for the win" Ja, men da tar du det feil Hadde det ikke vært interesse for hentai (som forøvrig betyr pervers) så hadde de ikke laget det heller... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hentai FTW happy.gif HAHA :!: .............tar det som "fuck the world" og ikke "for the win" Ja, men da tar du det feil Hadde det ikke vært interesse for hentai (som forøvrig betyr pervers) så hadde de ikke laget det heller... viste ikke skjønner den bedre nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg