Joachim_F Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Politietterforsker Carla Valenti burde egentlig ha bedre ting å gjøre enn å stille opp naken i Playboy, men i følge CNN er det nettopp det hun kommer til å gjøre. Les mer Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvor er bildene? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 sier e å.... kommer sikkert til å selge flere spill.....så det e gangske smart(hvis du liker å vise deg frem naken) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvor er bildene? dukker opp i all sin virtuelle prakt i det neste (amerikanske) nummeret av Playboy kommer ikke spilljentene fra oktobernummeret til å bli å finne inne i selve bladet. I stedet blir de å finne på medfølgende samlekort. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 sier e å.... kommer sikkert til å selge flere spill.....så det e gangske smart(hvis du liker å vise deg frem naken) Jeg er nå temmelig sikker på at de skulle selge flere spill. Hva slags idioter er det nå som kjøper spill på grunn av et nakenbilde i et blad, når i tillegg ingen i selve spillet er naken? Det som er pointet er jo at Playboy skal selge flere BLAD da. Nå kan liksom "nerdene" kose seg mer også. Idiotisk, spør du meg... Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Haha tragisk... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 [iC' date=11/09/2005 : 13:53] sier e å.... kommer sikkert til å selge flere spill.....så det e gangske smart(hvis du liker å vise deg frem naken) Jeg er nå temmelig sikker på at de skulle selge flere spill. Hva slags idioter er det nå som kjøper spill på grunn av et nakenbilde i et blad, når i tillegg ingen i selve spillet er naken? Det som er pointet er jo at Playboy skal selge flere BLAD da. Nå kan liksom "nerdene" kose seg mer også. Idiotisk, spør du meg... ja ja,men det e tenkte på er de som lurer på om de skal kjøpe det får da et spark i den ene retningen når de ser bildene, og selvfølgelig som du sier Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) @MeTa][iC vel, for å quote litt fra Gamer.no sitt Fahrenheit-intervju Heldigvis er spillet identisk, med unntak av en liten nakenscene som har blitt fjernet i den amerikanske versjonen. det er altså en nakenscene i spillet fra før Endret 11. september 2005 av kenneth11 Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Veit ikkje om eg skal flire eller grine... Kay Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 W h a t T h e F u c k? Polygoner i PlayBoy? Hmm, vet ikke helt hva jeg skal mene egenlig Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Tja. Spill blir mer og mer allemannseie. Er vel det man kan konkludere med. Spilldamer i Playboy... Litt artig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Så Photoshoppa som enkelte av kvinfolka er i slike blader fra før av, så er steget til 100% kunstige damer ikke stort... Endret 12. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 @MeTa][iCvel, for å quote litt fra Gamer.no sitt Fahrenheit-intervju Heldigvis er spillet identisk, med unntak av en liten nakenscene som har blitt fjernet i den amerikanske versjonen. det er altså en nakenscene i spillet fra før Jaja, okå da, pirkemann! Men du skjønner nå uansett hva jeg mener! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Politietterforsker Carla Valenti burde egentlig ha bedre ting å gjøre enn å stille opp naken i Playboy, men i følge CNN er det nettopp det hun kommer til å gjøre. Hvorfor skal man ha bedre ting å gjøre enn å stille opp i Playboy? De fleste som gjør dette får stjernestatus + en del mer penger enn å jobbe som politietterforsker. Heia den jenta! Dessuten var det drit vanskelig å finne bilder av henne. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Hvorfor skal man ha bedre ting å gjøre enn å stille opp i Playboy? Fordi hun egentlig burde konsentrere seg om jakten på Lucas Kane. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 que? Ser nå at vi snakker om en virutuell verden her. huff. Ja ja, Ikke noe nytt i dette. Hentai er jo et viden kjent begrep for de som liker animee porr Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ja ja, Ikke noe nytt i dette. Hentai er jo et viden kjent begrep for de som liker animee porr Den gjengen kan jeg fint melde meg ut av. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Blood Rayne har jo allerede vært i Playboy, så detta er vel ikke noe nytt akkurat? (Bilde fra google) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 [iC' date=12/09/2005 : 13:59] Ja ja, Ikke noe nytt i dette. Hentai er jo et viden kjent begrep for de som liker animee porr Den gjengen kan jeg fint melde meg ut av. Så du er i den gjengen nå altså? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Blood Rayne har jo allerede vært i Playboy, så detta er vel ikke noe nytt akkurat? (Bilde fra google) hadde vært bedre på ekte............er litt skuffa nå at det ikke var ekte dame i playboy PS: liker ikke hentai!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg