Morti Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hei og hopp! Er det noen som vet hvordan man kan sette en "limit" på hvor mange kbs som skal gå utinn av nettverkskortet? Hadde vert kjempe-kjekt med tanke på deling av adsl osv.. slik at man kan dele hastigheten i 2. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Du vil ha en "Inet traffic shaper". Søk på forumet eller Google, jeg kjenner ikke så mye til spesifikke programmer. Lenke til kommentar
ryback Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 kanskje denne er til hjelp? http://forums.2cpu.com/showthread.php?s=&t...ight=smoothwall Lenke til kommentar
ultranerd Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg kjører selv en smothwall, som er en veldig redusert variant av RH og funker som router/firewall/idp. Det er ingen problemer åovervåke hvem på nettet som bruker sin del av båndbredden. Ihverfall så lenge ip ikke skifter for ofte (i mitt tilfelle hver gang jeg fjerner cable modem fra nettet) Du kan lage en selv, du trenger ikke mer en 1 Gb disk og Pentium 200 powah Smoothie rules Lenke til kommentar
Morti Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Takk for hjelpa! Takker og bukker for alle forslag. :smile: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Quote: ultranerd skrev (2002-08-15 08:33):Du kan lage en selv, du trenger ikke mer en 1 Gb disk og Pentium 200 powah Du trenger ikke mer enn en 200MB! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå