Zappza Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei! Når jeg prøver og installere Jensen ISDN USB Mini får jeg bare opp at "There was a problem installing Jensen ISDN USB Mini, An error occured during the installation, No more data is avalible" Noen som kan hjelpe? Har prøvd på tre forskjellige PCer akkurat samme feil... Haster! Fadern klikker snart :!: Lenke til kommentar
Tullmann Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Vel jeg har faktisk den samme selv men det gjikk greit det... Hvilket OS har du? (Det kan godt hende den er defekt). Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Har winXP pro, Pappas er home... Tror ikke den er defekt... Vi kjøpte en lignende sak ettersom den her ikke funka en BCS ISDN USB 128k... Fikk samma feil med denna... Men en kompis fikk den til og fungere, han sa han måtte kopiere noen filer inn i en mappe... Fikk ikke med meg hva han sa Lenke til kommentar
Tullmann Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Du fulgte instruksjonene til punkt og prikke? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Hadde ikke det Måtte bare plugge i når pcen var av... så funka det... Jævlig flaut trodde det var plug-and-play Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå