Gå til innhold

Spillverket.no: Forslag: Test av Spill (EQ2:DoF)

Anbefalte innlegg

Hei,

Dere testet ikke Everquest 2 når det kom ut, derfor tror jeg å teste Everquest 2: Desert of Flames kunne være en god ide, det ville gi litt mer innsyn i MMORPG generen enn bare World of Warcraft, som har fått ganske mye omtale i det siste :)

Jeg har selv en Level 50 Assassin på Splitpaw serveren, om dere skulle trenge noe hjelp eller tips så kan jeg hjelpe til, bare send meg en PM det :)

Noen av hovedpunktene med expansionpacken er at man nå kan bli level 60, PVP blir implentert, nye store områder blir lagt til og masser av nye raid mobs, en annen ting er at de kommer med vertikal bevegelse (Klatre etc).

http://everquest2.station.sony.com/expansi...desertofflames/

mvh.

Snabben

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at for å kunne lage en rettferdig omtale av slike spill kreves det en enorm tidsinvestering. Man bør helst komme seg til høyeste level, og få et godt innblikk i hvordan det arter seg da. I alle fall om man vil skrive en omtale som du og andre på høy level føler er rettferdig. Vi burde nok skrevet en slags "førsteinntrykk-artikkel" om EQ2 når det kom, men å skrive en rettferdig omtale som sikkert fokuserer en god del på "end game content" er ikke bare bare. :)

Når det gjelder WoW så hadde vi alt to-tre personer i Gamer.no som hadde nådd 60 i løpet av beta, og som fortsatte å spille det i retail (av egen interesse).

Lenke til kommentar
Sant nok, jeg kunne tilby å stille min konto til rådighet etter min karakter er blitt level 60, men det blir ikke det samme.

Kanskje jeg skal skrive en brukeromtale her på forumet, jaja, får se:)

Bare å søke her :p

http://gamer.no/art.php?articleId=6011

For å avklare evnt. misforståelser. Vi søker ikke etter skribenter som kan lage brukeranmeldelser, men skribenter som kan skrive for Gamer.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...