xanonymx Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Jeg har et ganske rart problem med msn 7.5: På min bruker (på PCen) funker det helt fint, men når broren min skal logge seg inn på msn med sin msn konto, på sin bruker (på PCen), får han opp feilmelding. Men hvis jeg logger meg på msn med min konto på hans bruker kommer jeg på med en gang, så hvis jeg logger med ut av kontoen så kan han logge seg på. Det virker som at jeg må logge meg på msn en gang før han kan logge seg på. Hvordan fikser jeg det? Har nå nedgradert den til 7 fordi det er gansker irriternede at jeg må logge meg på min msn konto en gang før han kan logge seg på. Husker ikke ikke nøyaktig hva som stod, men jeg mener at dette nr: 80004005 stod nede i hjørnet. Jeg hadde den norske versjonen, men prøvde den engelske uten hel. Endret 9. september 2005 av xanonymx Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 hvordan fikser jeg at brukerne blir vist med nick og ikke bare mail adressen da? : Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kontakter -> Administrer kontakter -> Vis kontakter etter -> Kallenavn. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kontakter -> Administrer kontakter -> Vis kontakter etter -> Kallenavn. TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå