Gå til innhold

Skjermkort til maks 5000.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Med mindre du er entusiast eller bare fanboy så mener jeg du bør kjøpe det billigste. Det er lite som skiller de ulike produsentene -noen få mHz frekvens og ulike kjøleløsninger er vel det eneste. Club3D har grei og stille vifte, grunnen til at min er byttet ut med en Zalman er rett og slett at jeg hadde en liggende.

Club 3d er et godt kjøp!

Edit: Og hvis du har behov så klokker det enkelt opp til 480 mHz og rekker tunge til alle som punget ut ekstra for XFX sitt :tease:

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar
Med mindre du er entusiast eller bare fanboy så mener jeg du bør kjøpe det billigste. Det er lite som skiller de ulike produsentene -noen få mHz frekvens og ulike kjøleløsninger er vel det eneste. Club3D har grei og stille vifte, grunnen til at min er byttet ut med en Zalman er rett og slett at jeg hadde en liggende.

Club 3d er et godt kjøp!

Edit: Og hvis du har behov så klokker det enkelt opp til 480 mHz og rekker tunge til alle som punget ut ekstra for XFX sitt :tease:

490 mhz vs (originale) 430 mhz har nok litt å si, noen poeng i 3dmark her og der...

men en vesentlig forskjell ved å kjøpe XFX sitt ferdigklokkede kort vs klokke selv: klokker du selv (uansett kort/merke) bryter du garantien. men du får jo levert 490 mhz rett fra XFX, så du kjører jo standardinstillingene, og bryter derfor ikke garantien selv om du kjører 490 mhz. og XFX har nok en bedre bundle enn Club3d vil jeg tro (sjekk denne testen. det er riktignok 450 mhz versjonen, men jeg tror de er identiske på ekstrautstyr). testeren selv sier han hadde satset sine penger på XFX-kortet (siste siden).

Lenke til kommentar
Er dette det Asus kortet eller er det bare samme bildet som er brukt? Tror jeg kommer til å gå for det kortet ja,  Denne testen overbeviste meg :D

Btw: Noen som vet om kortet vil passe på A8N-Sli Deluxe kortet, som har Zalman sin passive kjøleløsning?

Noen som vet om det er det samme kortet som finnes i prisguiden her?

Antar det siden det er samme navn og pris ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...