stinger82 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Som tittelen sier skal jeg legge litt penger i ett nytt skjermkort.. Hva er det beste kortet til under 5000?? Har sett litt på XFX sitt 7800 kort med 490 Mhz core. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Se mer på det du Eller kan hende ASUS Extreme N7800GTX TOP Endret 9. september 2005 av Dragavon Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvis du skal bruke så mye, gå for 7800GTX framfor 7800GT/7800. Bare et tips. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Se mer på det du Eller kan hende ASUS Extreme N7800GTX TOP Se mer på hva? Erfaringer fra Asus extreme kortet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Med mindre du er entusiast eller bare fanboy så mener jeg du bør kjøpe det billigste. Det er lite som skiller de ulike produsentene -noen få mHz frekvens og ulike kjøleløsninger er vel det eneste. Club3D har grei og stille vifte, grunnen til at min er byttet ut med en Zalman er rett og slett at jeg hadde en liggende. Club 3d er et godt kjøp! Edit: Og hvis du har behov så klokker det enkelt opp til 480 mHz og rekker tunge til alle som punget ut ekstra for XFX sitt Endret 9. september 2005 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
kr0ken Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Med mindre du er entusiast eller bare fanboy så mener jeg du bør kjøpe det billigste. Det er lite som skiller de ulike produsentene -noen få mHz frekvens og ulike kjøleløsninger er vel det eneste. Club3D har grei og stille vifte, grunnen til at min er byttet ut med en Zalman er rett og slett at jeg hadde en liggende. Club 3d er et godt kjøp! Edit: Og hvis du har behov så klokker det enkelt opp til 480 mHz og rekker tunge til alle som punget ut ekstra for XFX sitt 490 mhz vs (originale) 430 mhz har nok litt å si, noen poeng i 3dmark her og der... men en vesentlig forskjell ved å kjøpe XFX sitt ferdigklokkede kort vs klokke selv: klokker du selv (uansett kort/merke) bryter du garantien. men du får jo levert 490 mhz rett fra XFX, så du kjører jo standardinstillingene, og bryter derfor ikke garantien selv om du kjører 490 mhz. og XFX har nok en bedre bundle enn Club3d vil jeg tro (sjekk denne testen. det er riktignok 450 mhz versjonen, men jeg tror de er identiske på ekstrautstyr). testeren selv sier han hadde satset sine penger på XFX-kortet (siste siden). Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Er dette det Asus kortet eller er det bare samme bildet som er brukt? Tror jeg kommer til å gå for det kortet ja, Denne testen overbeviste meg Btw: Noen som vet om kortet vil passe på A8N-Sli Deluxe kortet, som har Zalman sin passive kjøleløsning? Endret 10. september 2005 av stinger82 Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hvorfor ikke vente på ATi sitt flaggskip? Kansje det lureste du gjør. Men det spørst hvor fort det haster da. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Er dette det Asus kortet eller er det bare samme bildet som er brukt? Tror jeg kommer til å gå for det kortet ja, Denne testen overbeviste meg Btw: Noen som vet om kortet vil passe på A8N-Sli Deluxe kortet, som har Zalman sin passive kjøleløsning? Asus har vel chisettet mellom pci-x slottene så da tror jeg det funker. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Hvorfor ikke vente på ATi sitt flaggskip? Kansje det lureste du gjør. Men det spørst hvor fort det haster da. Har ikke så stor tro på det nye "flaggskipet" til ATI, dessuten har jeg mulighet for og kjøre Gforce-kortet i SLI visst det skulle bli nødvendig Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Er dette det Asus kortet eller er det bare samme bildet som er brukt? Tror jeg kommer til å gå for det kortet ja, Denne testen overbeviste meg Btw: Noen som vet om kortet vil passe på A8N-Sli Deluxe kortet, som har Zalman sin passive kjøleløsning? Noen som vet om det er det samme kortet som finnes i prisguiden her? Lenke til kommentar
magio Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Er dette det Asus kortet eller er det bare samme bildet som er brukt? Tror jeg kommer til å gå for det kortet ja, Denne testen overbeviste meg Btw: Noen som vet om kortet vil passe på A8N-Sli Deluxe kortet, som har Zalman sin passive kjøleløsning? Noen som vet om det er det samme kortet som finnes i prisguiden her? Antar det siden det er samme navn og pris ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå