Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oppgradering av Telenor ADSL - Hvem har fått?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har forsåvidt fått den siste oppgraderingen  4000 --> 6000

 

Og etter det så har jeg ikke hatt kontakt med nett :-(

 

Håper de får rettet feilen snart. Mulig de må ut med montør for å finne hva som er galt. Ser ut som enten linja eller modemet ikke tålte økningen.

 

Er det noen som har fått 6000 som fungerer?

5200219[/snapback]

 

Ja, jeg har fått 4000 --> 6000 Fungerer smertefritt. Fikk fordi jeg har en bekjent på kundeservice! :dribble: Vanlig er at noen modem ikke tåler økningen på enkelte modemtyper. (som vennen min sa), men også linjelengde og kvalitet kan jo selvsagt sette en stopp for den nye hastigheten.

Lenke til kommentar

I dag når jeg våknet møtte det meg en gledelig nyhet. Maskinen lastet opp i 42-45kb/s, mot 22-25kb/s når jeg la meg. Jeg har Telenor Basis og skulle hatt 1/0.2Mbit idag har jeg 2000/350Kbit. ? Skjønner ikke stort, men dette er linja til de jeg leier hos og de kan ha oppgradert den uten at jeg vet det selv om dette er lite sannsynlig ettersom jeg betaler 50% av internetten. Uansett siste testen på dinside.no viser 2048/338kbit. Det er jo lov å drømme om at jeg snart får 3Mbit :p

 

Gidder ikke skrive hvor jeg bor i tilfellet Telenor har gjort denne feilen i hele nabolaget siden jeg skulle hatt 1500/300 og ikke 2000/350.

Lenke til kommentar
Din ADSL-hastighet er 700/100 kbit.

 

Din hastighet er ikke oppgradert ennå. Vi oppgraderer hastighetene fortløpende.

Hmm, jeg har fått et inntrykk av at veldig mange har fått oppgradert her.. Er det slik at jeg burde klage?

 

Bor i Stokke (= 3160 ).

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Jeg var en av de som ble oppgradert sent fra 700 til 1000, men i dag har jeg altså fått den andre oppgraderingen som skulle komme innen 15mars.

Kanskje Telenor snur på lista sånn at de som ble sent oppgradert blir først oppgradert denne gangen. Ser ingen grunn til at de som ikke er blitt oppgradert for første gang vil gå rett til andregangs oppgradering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...