Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oppgradering av Telenor ADSL - Hvem har fått?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har 3000/350 nå (ble oppgradert for en mnd siden ca). Men på itavisen er det alltid 5-600kbps mere, så jeg klager ikke jeg :) Snille Telenor. Starta på 704kbit, så ble det jekka opp til 1Mbit. Og nå 3Mbit. Uten å betale et rødt øre.

Lenke til kommentar

Svarte.. der røk teorien min om at Telenor først tok dem som vifta med penger litt i grus...

Syns faktisk ikke at det er så veldig mye å klage over at du ikke har fått oppgradert spør du meg har du nok av fart, syns at de med lavest hastighet (som meg) skal bli prioritert først.

Lenke til kommentar

Strategy:

Hvem har sagt at jeg vifter med penger? Jeg betaler 499,- pr. måned for mitt abb., en del mindre enn hva folk bruker på røyk eller fast food. Jeg forventer lik behandling som alle andre kunder.

Er du klar over at jeg har vært kunde hos telenor på ADSL i 4 år? Jeg begynte med ISDN for snart 10 år siden, så gikk jeg til ADSL så fort det kom hit. Jeg begynte på 2-300k og ble oppgradert til 704, deretter til 1mb og så 2mb og til slutt 4mb. Siste oppgradering skal jeg få 6Mbps.

Så hva tilsier at jeg skal behandles ulikt? At jeg har vært langvarig og trofast kunde?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det sa meg ingenting...

Vi ble lovet to oppdateringer fra Telenor, den første skulle vi få på nyttårsaften 2005(overgangen til 2006), egentlig skulle vi få den lenge før det også. Men den oppgraderingen fikk vi ikke før uti Mars (alle sammen, hvertfall sa Telenor at alle hadde fått den da).

Den andre oppgraderingen er jeg ikke helt sikker på tidspunktet, men tror ikke det var før Mai/Juni.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...