tommy_89 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 7560 - Ikke oppgradert, online basis hastighet 702/128 (egentlig 689/100) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Nå begynner det vel å røyne på for dem... Var det ikke slik at innen midnatt i dag (hvis det ikke var midnatt i morgen) må det om de skal holde sine løfter bli oppgradert veldig mye i dag. Jeg har hvertfall enda bare kun 700/100, noe som er litt kjipt å ha. De sendte forresten meg et brev for nøyaktig 14 dager siden, der de minte om at de neste 14 dagene ville gå med til prvøing og testing (og den endelige oppgraderingen) og at modemet dermed måtte være på døgnet rundt. Noe det også har vært. Men jeg skal nå klare vente 2-3 dager til . Jeg bor forresten et sted der vi har en telefonsentral eller noe slikt (altså at vi må slå 0 for å ringe) vet blant annet at vi betaler 60kroner ekstra i måneden for det. Kan det ha noe å si, for at de ikke har/skal oppgrader(e)(t)? Endret 31. desember 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 7560 -Ikke oppgradert, online basis hastighet 702/128 (egentlig 689/100) 5353119[/snapback] hehe.. har samme fart.. ikke til å overleve med.. men det er jo 2006 i natt, så de burde få oppgradert fort før jeg blir sint Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) 7560 -Ikke oppgradert, online basis hastighet 702/128 (egentlig 689/100) 5353119[/snapback] hehe.. har samme fart.. ikke til å overleve med.. men det er jo 2006 i natt, så de burde få oppgradert fort før jeg blir sint 5363467[/snapback] hehe Aldri i livet om de oppraderer til i morgen, det må nok en telefon til Edit: Det som virkelig irriterer meg er at kompisene mine har fått den siste oppdateringen (de har basis) 1500/300 :/ Endret 31. desember 2005 av tommy_89 Lenke til kommentar
Marti Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ser i modemet at jeg er oppkoblet på 3600 kb/s++ men får aldri en fart over 300 kB/s. Det høyeste jeg har vært oppi er vel 240-250 kB/s. Men jo, jeg har fått oppgradert linja mi og er fornøyd. Bli snart Lyse her uansett så det holder med Telenor for øyeblikket . Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har fått i overkant av 3800 på speedometeret de siste ukene.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Flere enn meg som enda ikke har fått noen oppgradering på sitt abonnement? Nå begynner jeg å bli ganske lei av å vente.. Finnes det forresten en e-post -adresse de har som jeg kan sende en melding til? De har jo alle mulige kontaktskjema, men føler ikke at noen av de passer.. Endret 1. januar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Flere enn meg som enda ikke har fått noen oppgradering på sitt abonnement? Nå begynner jeg å bli ganske lei av å vente.. Finnes det forresten en e-post -adresse de har som jeg kan sende en melding til? De har jo alle mulige kontaktskjema, men føler ikke at noen av de passer.. 5366984[/snapback] Ja, jeg har ikke fått det Tror ikke det finnes direkte mail til telenor, har prøvd [email protected] tidligere og det fungerte ikke. Vet at det ikke er noen av derre kontaktskjemaene som passer skikkelig, jeg brukte bare et som passet sånn ca... Endret 1. januar 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Flere enn meg som enda ikke har fått noen oppgradering på sitt abonnement? Nå begynner jeg å bli ganske lei av å vente.. Finnes det forresten en e-post -adresse de har som jeg kan sende en melding til? De har jo alle mulige kontaktskjema, men føler ikke at noen av de passer.. 5366984[/snapback] Heh, nei altså de vil vel helst ikke høre om det, tror ikke du får noe mer en generelle svar uansett Selv ble jeg så lei av ventingen og manglende svar at jeg bestilte et hakk dyrer abbonement, da hadde jeg dobbel hastighet i løpet av ca 24 timer. Nå er jeg igang med ventingen på neste oppgradering, mens mine venner i området nå har ca samme hastighet som meg, men for mindre penger, siden de plutselig fikk begge de lovede oppgraderinger i et jafs... Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Flere enn meg som enda ikke har fått noen oppgradering på sitt abonnement? Nå begynner jeg å bli ganske lei av å vente.. Finnes det forresten en e-post -adresse de har som jeg kan sende en melding til? De har jo alle mulige kontaktskjema, men føler ikke at noen av de passer.. 5366984[/snapback] Heh, nei altså de vil vel helst ikke høre om det, tror ikke du får noe mer en generelle svar uansett 5367141[/snapback] Tror nok jeg får mer enn det. skrev at jeg skifter ISP vis jeg ikke får den oppgraderingen i en fei, og det mener jeg! Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Eg har 3mb linje,Men uanset hvor eg måler dn så ligger eg på 3,7mb! :!: Trur dette er første gang eg er godt fornøyd med 1 produkt fra telenor. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ja jeg håper jo for din del det tommy_89, selv har jeg ingen bindingstid eller noe, og fikk likevel ikke følelsen av at de lar seg skremme til hurtig oppgradering. Men det som er forskjellen, og som taler til din fordel nå, er jo at de nå ikke har overholdt hva de har lovet. Da jeg maste om dette, kunne de jo bare vise til at "en gang før nyttår" var hva de hadde sagt. Så ble det jo liksom opp til meg om jeg gadd vente, eller byttet isp. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Skal oppgradere til 2mbit nå. Lol. Har ikke fått oppgradering. *Gleder meg til 2mbit* (Selvom det ikke er det beste) Hadde 700kbit før. Lol Lenke til kommentar
dejanV Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 3400 Har nå fått oppgradert linja til 3 mbit. Men skal fanken ikke klage fordi jeg får i overkant av 3800 kbit på flere forskjellige tester! =) Go Telenor! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Er jeg norges siste til å få oppgraderingen? Jeg fikk oppgradert i går, så nå får jeg ca. 1650/350 på diverse hastighetstester. Det er fortsatt ikke veldig raskt, men noe raskere enn jeg skal ha (1500/300) Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Er jeg norges siste til å få oppgraderingen? Jeg fikk oppgradert i går, så nå får jeg ca. 1650/350 på diverse hastighetstester. Det er fortsatt ikke veldig raskt, men noe raskere enn jeg skal ha (1500/300) 5788873[/snapback] Neida, du er ikke siste. Måtte selv ringe til Telenor for å be om å bli oppgradert. Ringte 16. mars, dagen etter at "alle" skulle ha fått oppgradert linjene sine. Første personen jeg snakket med sa at linjen min allerede var oppdatert, selv om jeg nettopp hadde sjekket selv at den ikke var det. Andre gangen jeg ringt traff jeg en mer kompetent person som fant ut linjen ikke var oppgradert. Skulle nå bli oppgradert 'innen 2 uker'. Har mine tvil. Ender nok med at jeg må ringe tilbake og mase mer Lenke til kommentar
tommkarl Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Er jeg norges siste til å få oppgraderingen? Jeg fikk oppgradert i går, så nå får jeg ca. 1650/350 på diverse hastighetstester. Det er fortsatt ikke veldig raskt, men noe raskere enn jeg skal ha (1500/300) 5788873[/snapback] Telenor er rause på farten min også. Skulle hatt 3000/300, men har: DSL Active Line 4406/464 Kbit/s Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Så fint at Telenor er så rause og gir enkelte folk mer linje (som allerede har mer enn nok) enn de egentlig skal ha da, mens de for eksempel lar meg leve i "fattigdom". Det virker for meg som om de som hadde rask linje fra før har blitt førsteprioritert, mens vi som har/hadde en treig linje ikke har blitt prioritert så veldig. Det skulle jo vært omvendt. Jeg venter enda tålmodig på 1500/300 . Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 sablabra Postet i dag, 18:23 Er jeg norges siste til å få oppgraderingen? Jeg fikk oppgradert i går, så nå får jeg ca. 1650/350 på diverse hastighetstester. Det er fortsatt ikke veldig raskt, men noe raskere enn jeg skal ha (1500/300) Jeg klaget på manglende oppgradering på lørdag, så du er nok i godt selvskap sablabra Forige gang de lovet høyere fart ble jeg så lei av å vente/mase at jeg heller til slutt oppgraderte til pluss. Og det er rart med det, men vifter man med en 50 lapp undr nesen på Telenor oppgraderes det på noen få timer... Men nå er det i "orden". Dvs fikk konsekvent ca 1700-1800 frem til nå (2000 fart telenor pluss), og med den nye 3000 hastigheten får jeg nå 2800-2850. Vet ikke hvorfor jeg absolutt skal få litt i underkant, men det er liksom ikke så ille at det er verdt å mase mer med syns jeg. Da jeg hadde 700 linje fikk jeg til gjengjeld alltid litt over. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Har nå ADSL fra Telenor: 3616/448 Og for det betaler jeg...... 329,- pr mnd! Noen som slår den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå