Gjest Slettet+98172347 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Vurderer nye pc'er til firmaet. Kikket på www.dell.no/bedrift og ser de reklamerer for en Dell Dimension 3000 til 1690 + mva og frakt. Men uansett hvordan vi forsøker å endre på produktalternativene så kommer vi aldri til den prisen. Har ikke handlet fra Dell før, men er det bare "juks og fanteri" ? Noen som klarer å få til den prisen på 1690 ? PS! Har såklart sendt Dell to eposter i går og i dag, men de svarer ikke. Jeg ringte også og fikk bare en ufordragelig selger som istedet for å svare meg bare forsøke å push en dyrere maskin. Endret 9. september 2005 av Slettet+98172347 Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Har prøvd en stund jeg også, og kommer ikke lenger ned enn 2150,- Fortsett å prøve å få kontakt med en ordentlig selger du. Endret 9. september 2005 av nesjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98172347 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har fått kontakt med selger som jeg nevnte, og verre sort av den typen tror jeg neppe man finner. En meget uhøflig person som overhode ikke var interessert på å høre hva jeg hadde og si, men som bare prøvte å push dyrere utstyr på meg. Hva som stod på nettbutikken hadde han ingen ide om og "det var andres ansvar" som han sa. Tilslutt måtte jeg mer eller mindre skrike inn i telefonen "Ti nå still! Hører du ikke hva jeg sier. Jeg vil ha den maskinen til 1690 og ikke noe av det andre du forsøker å selge meg". På den ene siden frister en slik billig maskin, men på den andre siden har jeg knapt opplevd verre enn den selgeren. Håper ikke han er representativ for Dell ... På den andre siden stusser jeg ganske mye på hvorfor ikke Dell svarer på noen av epostene mine. Har sendt 4 stykk nå (to fra to forskjellige epostkontoer) på snart 48 timer..... Lenke til kommentar
mikaelandre Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 det som pleier å være tingen med dell er at tilbudene er med kortest mulig garanti/service, mens i nettbutikken er det valgt et høyere servicenivå, og derfor blir det dyrere. vet ikke om det er tilfelle her, men det pleier å være slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå