raakken Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei Har to mp3-spillere som jeg bruker. Den ene er en creative zen xtra som jeg bruker med gnomad2. Dette fungerte fint på de andre maskinene(den er på reperasjon nå, så har ikke testet den i debian) og så har jeg en usb-penn og en flashmp3spiller. I ubuntu mountet denne automatisk, noe jeg syntes var veldig hendig. Noen som har en ide' hvordan dette kan gjøres i debain? takk Lenke til kommentar
olear Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 /dev/sdxX /mappe auto noauto,users 1 2 Sikkert noen som har et bedre forslag... Lenke til kommentar
zyp Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Legg inn ivman, det er en bakgrunnstjeneste som ved hjelp av dbus og hal oppdager media som blir plugget inn og monterer det automatisk. Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Eller så kan man gjøre det manuelt. Sånn gjør jeg det her i hvertfall(Vector): mount /dev/sda1 /mnt/pendrive Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kan tenkes at du må bruke /dev/uba1 i stedet for /dev/sda1 med nyere kerneler uten scsi-emulering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå