robinboy Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hei! Mammas pc virker plutselig ikke. Eller, den skrur seg på, men man kan ikke bruke musa. jeg har prøvd med flere forskjellige usbmus i flere forskjellige usb porter. Maskinen er en dell 5000(?) uten vanlig museingang. Den har xphome. Kan det være noe galt med usbdriverne? virus? Hvordan kan jeg få fiksa dette når jeg ikke får logga på en gang? Installere xp på nytt? Er dette en feil noen kjener til? Eventuellt en snasen boot cd som kan gjøre underverker? Jeg aner ikke hva som skal til, men stoler på dere og er takknemmelig for alle svar! ivan Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 prøv en ps2 mus å se om det fungerer. Lenke til kommentar
robinboy Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 maskina har ikke ps2 inngang. desverre. ivan Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 ikke?.. hmm.. fungerer tastaturet da? isåfall er det ikke noe galt med usb portene iallefall Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 gå inn i bios og sjekk om støtte for usb mus er på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå