MercedesMotor Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kjenner en som tok av skiltene foran og kjørte forbi fotoboksen i 100-105 km/t på en 60 sone på vei fra Enebakk. Han dekket selvfølgelig fjeset, med en pose. Gratulerer. Takk men... hvorfor ? Det var sarkastisk ment. Jeg skjønte ikke hvorfor du mente at det der var noe å skryte av. Var ikke akkurat skryte sak, fordi jeg verken kjørte eller satt på, men ville bare fortelle at de som vil klarer å komme seg igjennom uten noen konsekvenser. men men Er så glad i dag Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) til dere som er fan av solskjerm metoden: Fotoboks-jukser dømt Eller så er det han som stadig kjørte forbi en fotoboks uten skilter + at han viste fingeren.. På samme tidspunkt hver dag.. Til slutt stilte politiet seg opp for å ønske ham velkommen til bot like etter tunellen. EDIT: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=135805 han her tror jeg Endret 7. august 2008 av rotaxmax Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Skjønner egentlig ikke vitsen med fotobokser i det hele tatt. Man holder jo bare grensa fram til boksen og trår gassen i bånn med en gang man har kjørt forbi.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Skjønner egentlig ikke vitsen med fotobokser i det hele tatt. Man holder jo bare grensa fram til boksen og trår gassen i bånn med en gang man har kjørt forbi.. Somregel bremser folk til de er 20 kmt under også girer de ikke ned for å få noe drag så de rekker ikke å nå fartsgrensa igjen før neste boks.. Hater de folkene.. Hvis det kommer flere bokser nå tar de bilde av baksiden på hverandre..!! Passerte 3 stykker på under en kilometer på E18 mellom Kr. Sand og Oslo.. Er helt sinnsykt.. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
gxi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Skjønner egentlig ikke vitsen med fotobokser i det hele tatt. Man holder jo bare grensa fram til boksen og trår gassen i bånn med en gang man har kjørt forbi.. Fotobokser settes vanligvis opp akkurat på strekninger der det regnes som "et problem at svært mange bryter fartsgrensen" for å redusere farten akkurat på den bestemte strekningen. (og ja, det hender seg jo iblandt at noen blir tatt i opptil dobbelt hastighet av fartsgrensen fordi de ikke ser boksen) Jeg "elsker" det å kjøre bak noen i 80-grense som ligger i 60, og se på at de faktisk bremser ytterligere ned før fotoboksen Har skjedd et par ganger at jeg har kjørt forbi folk (uten dobbelt kjørefelt i kjøreretning) forbi fotobokser. Endret 10. august 2008 av gxi Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har skjedd et par ganger at jeg har kjørt forbi folk (uten dobbelt kjørefelt i kjøreretning) forbi fotobokser. Da bør det jo gå opp for dem at de ikke trenger å kjøre gangfart forbi den fotoboksen xD Lenke til kommentar
gxi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Ja.. En gang kjørte jeg bak en som kjørte i 50-60 i 80-grense. Jeg kjøre forbi vedkommende (rett forbi boksen), og vedkommende hang bak meg hele veien etter det i 85-90.. Endret 10. august 2008 av gxi Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå