batti64 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg har tenkt å overklokke prossesoren min, men jeg finner ikke ut hvor jeg kan låse pci-hastigheten til 33mhz. Jeg finner AGP og den står på 66mhz. Jeg bruker ikke noen pci-kort nå, så jeg lurer på om jeg ikke trenger låse pci-hastigheten? Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Er det ingen som vet om jeg må låse pci-hastigheten når jeg ikke bruker noen pci-kort? Finner bare der jeg kan låse agp-hastigheten. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 PCI erlurt å låse ja da denne påvirker harddisker ol. Men har du agp låst til 66 trenger du ikke å låse pci "en gang til". Den blir automatisk låst. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Er det ingen som vet om jeg må låse pci-hastigheten når jeg ikke bruker noen pci-kort? Finner bare der jeg kan låse agp-hastigheten. har du agp/pci lock på dit hk? vist du har dt burde det løse problemet Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Tror det var slik som ManagHead sa, at når jeg har låst agp så låser pci seg automatisk Har klokka til 2,6 nå, og ifølge ClockGen er pci hasigheten 33,34mhz og agp 66,67mhz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå