Gå til innhold

Noen som tror de eier et heli/fly?

Anbefalte innlegg

Det jeg liker best ved BF2 er å fly kamphelikopter, men når en spiller på fulle servere så er det selfølgelig mange som vil bruke dette. Jeg er oppdratt til å være høflig og å dele med andre og er av typen som stiller seg bakerst i køen, men når du så har kommet fremst i køen og er kjempe klar til å fly litt og så ser du at han forrige som hadde helien dukker opp og snapper det foran nesa di så blir jeg litt forbanna.

Så hvis du ser at noen står og venter på et kjøretøy/heli/fly så ikke gidd å gå bort å prøv å ta det før han. Vent heller til neste spawn for det tar nok ikke mange minuttene før det blir skutt ned alikevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke får å være frekk eller no, men jeg mener at battlefield 2 er et første mann til mølla spill. Så dem som fikk heliet i starten av runden fortjener å ha det hele runden. Sånn kan man slippe at halve laget står å kjemper om heli/fly det er TÅPELIG. Har sett så mange som runde etter runde står kun på flyplassen å venter...

Lenke til kommentar

Jeg støtter CHB3, den som får det først i runden HAR flyet til han ikke gidder mer. Slik unngår en at halve laget camper flyplassen. Det vinner ikke laget på.. og personlig står jeg nok i kø i virkeligheten til å ikke gidde det i BF2.

Og om du venter på at jeg skal bli skutt ned.. da kan du vente lenge. Vi som vet hvor flare knappen er har en tendens til å bli i lufta litt lenger enn noen minutt :p

Lenke til kommentar

Er grunn enig i førstemann til mølla prinsippet men det at man får tak i flyet/heli først i runden betyr ikke at man har rett på det resten av runden. Dersom man vraker det er det nestemann sin tur som tilfeldigvis befinner seg der hvor flyet spawner. Dog støtter jeg absolutt ikke camping. Jeg plukker opp kjøretøy dersom de tilfeldigvis spawner der hvor jeg befinner meg i øyeblikket. Dersom jeg har en tanks som blir vraket vil jeg ikke campe sammen med mange andre for å få tilbake tanksen.

Lenke til kommentar
de verste tilfellene er hvor fyren kræsjer flyet/heliet/whatev, og så legger C4 på det, legger seg i rullebanen osv fordi han ikke fikk det igjen

Slike tapere er jo bare patetisk. De bør ignoreres så langt som mulig eller så bør man deretter dedikere seg selv til å hindre at de får flyet/heliet sitt igjen for resten av rundene.

Lenke til kommentar

I min tilfelle så nytter det nesten ikke krangle om et fly. Jeg blir bare skutt når jeg har lyst til på et fly, og det er en annen som også vil fly.

På maps som Gulf of Oman osv så blir jeg nesten skutt eller skytet ned av anti-fly våpnet i US båten om en annen har lyst til å fly. :p

Skjer jo selfølgelig ikke hver gang, men kan love dere at det skjer med meg hvertfall en gang om dagen. Blir like sur hver gang.

Lenke til kommentar

ja, det er så rettferdig at de med 2g ram osv med alt topputsyr på data skal kunne få fly. Mye vil ha mer.

Selv mener jeg at kø er det greieste, når en person tar heliet og kræsjer det er han ute av køen, og må begynne på nytt. Desverre funker ikke dette i praksis så free for all.

De burde innføre et køsystem som man kan sette seg inn i, så spille videre og når nytt helikopter/fly spawner får man nederst på skjermen at "Your turn to fly, press page up to accept, or page down to reject" og tar man reject er man ute. Og en mulighet for at man kan si nei til å bli andrepilot og en mulighet til å bli førstepilot på neste spawn.

Lenke til kommentar

Førstemann til mølle! :w00t:

Har "gitt ifra meg" et Z-10 noen ganger. Ser at to er i klan men klannick + at jeg var litt lei av å fly egentlig, ja da gir jeg det ifra meg. De ble iallefall veldig glade. :wee: En annen gang da joystikken ikke funka. Var litt ufrivillig, men kan jo ikke lfy med mus / tastatur...Han som fikk plassen ble iallefall overlykklig, sa 3-4 ganger i chat hvor glad han var i meg og spammet med Thanks champ. :!:

Ellers har jeg også blitt gitt fly, var en hyggelig dude jeg møtte som hadde tatt flyet foran nesa på meg en gang. Jeg venta til han styertet, men han fikk flyet igjen. Da gikk han ut av det og gav det til meg. :) En tin gjeg angrer litt på der er at jeg landet igjen senere for å reparere skikkelig, da kom han og noen andre folk bort og sa need pickup. Jeg gikk ikke ut, problemet var at det var så mange + at jeg egentlig ikke var ferdig med å fly...

Er noen folk som er skikkelig hyggelige. :)

Lenke til kommentar
Selv mener jeg at kø er det greieste, når en person tar heliet og kræsjer det er han ute av køen, og må begynne på nytt. Desverre funker ikke dette i praksis så free for all.

Sett fra Commanders synsvinkel så får jeg nesten lyst å putte artilleri på disse idiotene som står i kø på flybanen. Og det er nesten alltid folk som spiller sniper!

Har faktisk opplevd at mesteparten av laget stod på flybanen og kranglet om fly. Det sier seg selv at vi tapte. Mye.

Om en spiller BF2 utelukkende for å fly, så bør en kanskje finne et annet spill. Det er faktisk en ulempe for laget å ha slike folk med, for de gjør jo ingenting nyttig der de står og klør seg i rompa på rullebanen.

Lenke til kommentar

Sett fra Commanders synsvinkel så får jeg nesten lyst å putte artilleri på disse idiotene som står i kø på flybanen. Og det er nesten alltid folk som spiller sniper!

Har faktisk opplevd at mesteparten av laget stod på flybanen og kranglet om fly. Det sier seg selv at vi tapte. Mye.

Om en spiller BF2 utelukkende for å fly, så bør en kanskje finne et annet spill. Det er faktisk en ulempe for laget å ha slike folk med, for de gjør jo ingenting nyttig der de står og klør seg i rompa på rullebanen.

Hmm...Ja, samma har skjed mange ganger! Som på Gulf of Omar eller Dragon Valley, står USMC på skipet og krangler om flyene/heli, og INGEN tenker på å ta noen flagg, slik at man kan spawne inne på land. Så blir det jo eneste plassen å spawne på skipet, samtidig som han andre commandern sender artillery på båten, mens MEC/Chinese står på land og venter på at noen prøver komme seg i land med båt, som selvsagt blir sunket av tanks, AA-gun etc. Og vær gang et fly eller heli spawner blir det bomba av fly og heli`r som svermer over som små irriterende klegger som man aldri får skutt ned, fordi gunnerne på båten er selfølgelig ødelagt. Og vår Scan/UAV/artillery er historie etter at motsattes Spec-Ops har lekt seg litt med C4... Da er det artig å være USMC! :hrm:

Lenke til kommentar

Hmm...Ja, samma har skjed mange ganger! Som på Gulf of Omar eller Dragon Valley, står USMC på skipet og krangler om flyene/heli, og INGEN tenker på å ta noen flagg, slik at man kan spawne inne på land. Så blir det jo eneste plassen å spawne på skipet, samtidig som han andre commandern sender artillery på båten, mens MEC/Chinese står på land og venter på at noen prøver komme seg i land med båt, som selvsagt blir sunket av tanks, AA-gun etc. Og vær gang et fly eller heli spawner blir det bomba av fly og heli`r som svermer over som små irriterende klegger som man aldri får skutt ned, fordi gunnerne på båten er selfølgelig ødelagt. Og vår Scan/UAV/artillery er historie etter at motsattes Spec-Ops har lekt seg litt med C4... Da er det artig å være USMC! :hrm:

:!:

seriøst, opplevd det samme selv. Pleier vanligvis å kjempe på land, så jeg slipper vanligvis å krige om fly, men når ingen er med meg så jeg må cappe flagg alene og de flaggene kommer aldri til å bli holdt, da er det SINNSYKT irriterende :realmad:

Lenke til kommentar

Spiller selv på Battlefield.no sine servere, og der har de regler for at det er kø som gjelder. Står en å venter på ett fly, så har han førsterett. Noe jeg syntes er helt greit.

Har sittet litt i kanonen på skipene, og ser at noen av og til står å venter, men det er aldri mer en maks 1 til 2 som venter, altså ingen kø.

Kø i spill er som en bil kø, alt er relativt anonymt, så da driter folk i alle regler, og sniker som faen.

Lenke til kommentar
Spiller selv på Battlefield.no sine servere, og der har de regler for at det er kø som gjelder.

Nope, de har ikke regler for det.

5. Å stjele en lagkamerats kjøretøy er forbudt

Selv om vi sterkt oppfordrer til god kø-kultur, er det likevel prinsippet førstemann til mølla som gjelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...