YummyMummy Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Jeg må ha automat, finnes ikke picassoen med automat? Lenke til kommentar
Stream Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg må ha automat, finnes ikke picassoen med automat? Det er nok ikke så lett å finne en med automatgir til salgs. Er neppe den utgaven det er solgt mest av. Lenke til kommentar
YummyMummy Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har kjøpt bil. Det ble ingen rosa, men den er fin lell. Lenke til kommentar
otis Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jaja, gratulerer med bilen uansett da! Håper du blir/er fornøyd. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 VolvoRacing, du er jo helt i 100 Synst den lilla / rosa audien du hadde falt for såg bra ut jeg.. Lenke til kommentar
YummyMummy Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Jaja, gratulerer med bilen uansett da!Håper du blir/er fornøyd. Den er helt himmelsk. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Gratulerer, ja, den ser pen ut 1.6 eller 1.8-motor? Lenke til kommentar
YummyMummy Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 1.8.... Er det dumt? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 1.8.... Er det dumt? Nei, tvert imot, det er nok en del morsommere å kjøre den enn 1.6-literen Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Da jeg vurderte å skaffe meg Seat Leon fikk jeg høre fra de fleste VAG-folk at 1,6 litern faktisk var en mye bedre motor enn 1,8. Nei! 1,8L er ikke ett alternativ, se etter 1,6 16v istedet. 1,8 er kun bra sammen med turbo, i 125Hk N/A utgave er den ofte plaget med rå og grov gange, 1,6L går nærmest like godt og mye mer kultivert. Men for all del. Gratulerer med ny bil Endret 24. september 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
ffgf Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg ville gått for Toyota Yaris Verso. Hvorfor? - Bunnsolid kvalitet. Alt funker. - Stort bagasjerom (ser ikke slik ut). En ikke alt for stor vogn kan du rulle rett inn på tvers uten å slå ned vogna en gang. Setter du inn etasjedeleren som følger med kan du stue vogna inn nederst, og legge bagasje i "andre etasje". Bagasjerommet er nemlig mye høyere enn i andre biler. -Kjempestor bakseteplass. Greit når du skal montere bakovervendte barnestoler - fleksibelt baksetesystem, du bruker bare de setene du trenger, de andre stues UNDER gulvet. - Kollisjonssikker (4 av 5 mulige stjerner) - Kort og høy bil, utrolig enkel å lukeparkere - Moderne og økonomiske motorer med gode automatkasser Har en selv (med turbodiesel) og er kjempefornøyd. Endret 4. oktober 2005 av ffgf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå