Howard Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Til tross for at stadig flere portable mediaspillere kommer på markedet, tar ikke salget av. Først når prisene blir lavere og funksjonaliteten utvides vil flere hive seg på PMP-bølgen. Les mer Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 "Why PMP, when you can PSP" Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Dersom Sony hadde åpnet for andre enn de som har dyre lisenser til å lage programvare for PSP så hadde PSP garantert feid markedet for all konkurranse. Den er ganske enkelt genial, og hadde vært perfekt om man i tillegg kunne installere f.eks. VLC på den. Lenke til kommentar
Mad Pestilence Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Batteri kapasitet!!! Alltid så tragisk batteri kapasitet!! Greit å kunne se mer enn 1 langfilm før den må lades opp igjen. Gjerne 5-10..... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jepp, eneste som hindrer PSP i å ta skikkelig av er pris og batterikapasitet ... - gi minst 8 timers batterikapasitet, og en riktig pris ville være ca 1500,- .. da hadde salget tatt av ... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jepp, eneste som hindrer PSP i å ta skikkelig av er pris og batterikapasitet ... - gi minst 8 timers batterikapasitet, og en riktig pris ville være ca 1500,- .. da hadde salget tatt av ... Men da hadde jo Sony ikke tjent en dritt på den .... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Med den masseproduksjonen Sony gjør går de nok ikek i tap om de selger den til 1500 kr. Produksjonskostnadene er ikke så høye, og på "billige" steder i Kina selger de den allerede til den prisen. Batterikapasiteten på PSP kunne vært bedre, for det er vel ingen hemlighet at rechargeable batterier blir dårligere etter hvert, og det er fint om man kunne slippe ekstrautgiften med å bytte batteri hvert år. Den siste tingen som gjør at jeg enda ikke har skaffet meg en PSP er prisen på spill. Må jo punge ut med en halv 10-tusen for å kjøpe konsolen plutt et par spill (5). Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Syns PSP er bra, men ikke bra nok at jeg kjøper en Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har det kommet noen PMP'er som er hacket med linux enda? En åpen PMP hadde vært genialt. En PMP hvor du hadde fått full tilgang til all dokumentasjon osv. En minipc med PMP format mersom. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg liker fortsatt å ha en mobil til å ringe med, et digitalkamera til å ta bilder med, en MP3-spiller til å spille musikk med og en laptop til å se film el.l. på. Jeg trenger IKKE en eller to enheter som kan gjøre flere ting halvveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå