osse-mon waits for alice Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ta en titt her... Selv lo jeg så jeg nesten grein Lenke til kommentar
johann Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 HAAH! Lo så jeg datt av stolen, knakk et stolbein, rullet ned trappa. Og stakk en gaffel i hunden min! Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 haha, Andy Dick kan være ganske morsom noen ganger :!: Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 hahahahahaha! :!: Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Husker jeg så denne under en galla eller no slikt på Comedy Central for en stund siden. Det var bushbashing for alle penga der - sikkelig artig. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Ja, gjennomført Bush-bashing kan være kult... Her tok man alle de dumme quotene, og satte dem sammen til en genial kompilasjon Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hehe.. Morsom den :!: Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 hehe, jeg visste det!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå