Gå til innhold

Showcenter - trådløst fra pc til tv

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å ha en trådløs overføring av bilder/filmer osv fra pc`en til tv`en. Er litt usikker på hva som er å anbefale. Er avhengig av et system som støtter mange ulike formater...

Jeg vurderer å kjøpe Pinnacle ShowCenter 1000g. Er det noen som har noen erfaringer med dette?

PS: Er litt usikker på hvilken topic dette blir definert under - fant ikke noe lignende gjennom søkefunksjonen på forumet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har en slik en stående som ikke blir brukt så mye pga av at den er litt for sen i menyer og slikt for meg , men det går greit å streame over nettverket . bruker kabla nettverk isteden for trådløst , men det funker bra det også

men det har blitt bedre enn før med firmware oppgraderinger

Lenke til kommentar

Jeg synes også Dlink's DSM-320 ser mest lovende ut. Og hos MPX får man den for kr 1 174,-

Sitter nå og vurderer sterkt å bestille en selv. Men i bakhodet erindrer jeg å tidligere ha lest brukererfaringer som sa at DSM-320 nesten var ubrukelig pga treghet når man blar i mapper med en del filer i. Er dette noe som er rettet opp i med ny firmware?

Noen anbefalinger?

Pinnacle ShowCenter 1000g eller Dlink DSM-320 ? (eller er begge for dårlig til å jobben sin?)

Endret av Sigurd2
Lenke til kommentar
Er Pinnacle Showcenter 200 såpass mye bedre enn Dlink DSM-320, at det forsvarer den store prisforskjellen? ( 2.395,- vs. 1.174,- )

Nå er ikke jeg noen ekspert på feltet, men spør du meg ser menyene på D-Linken ganske kvalmende ut...

Showcenter 200 er også HD-TV-ready, hvis det betyr noe.

Man får Showcenter til godt under 2000kr inkl. moms ved å bestille rett fra Pinnacles nettsider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...