Gå til innhold

Er det mange her som er Arsenal fans?

ivers_91

Anbefalte innlegg

Arsenal fan ja :thumbup: Frykter at denne sesongen kan bli en stor skuffelse. For det første pga salget av Vieira, (Dummeste klubben noen gang har gjort :no: ). Og henry blir ute i noen uker. Leste at wenger planlegger og kjøpe Ballack fra munchen, det kan bli bra, vi trenger en rutinert midbanespiller nå som vieira forsvant...

Hva har skjedd med Henry??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lyskeskade trur eg. Det er det eg har lest i alle fall, gammal skade han har slitt med lenge.

Salget av Vieira synest eg ikkje var det dummaste dei har gjort, langt ifrå. Han ville vekk, og har vore veldig opp og ned dei to siste sesongane. Kjem til å savne leiaregenskapane, men eg trur Gilberto og unggutane er klare for oppgåva.

Lenke til kommentar

ARSENAL FOR LIFE!! :w00t:

Det finnes bare ETT lag på de Britiske øyer! :cool:

Highbury er kanskje liten, men den stemninga som er der kommer jeg aldri til å glemme, var der ifjor. Den beste kampen jeg har vært på noensinne (stemnings-messig :p kampen endte 0-0. Forøvrig den ENESTE kampen det året at AFC i scora! Hvor typisk er ikke det? :hrm: )

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Jeg er Arsenal fan ! :w00t: Jeg hadde ikke mye valg egentlig. Jeg vokste opp i ett hjem der du bare kunne heie på Arsenal xd :D Jeg er glad far min "tvang" meg til og like Arsenal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...