Gå til innhold

Er det mange her som er Arsenal fans?

ivers_91

Anbefalte innlegg

De fleste her er sikkert Manu fans, men jeg vil gjene vite hvem her som er Arsenal fans...så hvis du leser denne og er arsenal fan, så please post at du er det her ;) gjerne diskuter hva du liker med arsenal og litt om kampene og om hva du synsen om spillerne og laget...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra dere bygger dere ny bane, den horrible møkkabanen deres har ødelagt tippekampene lenge nok. ^^

Er det bare meg, eller er Highbury veldig liten ? :hmm:

Highbury var øyrikets minste bane(når vi snakker om League one og oppover), men det verste var kameravinkelen på tippekampene. Man så nesten opp på spillerne noe som gjorde hele sendingen meningsløs. :\

Lenke til kommentar
Bra dere bygger dere ny bane, den horrible møkkabanen deres har ødelagt tippekampene lenge nok. ^^

Er det bare meg, eller er Highbury veldig liten ? :hmm:

Highbury var øyrikets minste bane(når vi snakker om League one og oppover), men det verste var kameravinkelen på tippekampene. Man så nesten opp på spillerne noe som gjorde hele sendingen meningsløs. :\

Ja å se hjemmekampene til Arsenal var ikke noe særlig, var jo umulig og orientere seg hvor spillerne lå i forhold til hverandre.

Lenke til kommentar

Arsenal fan ja :thumbup: Frykter at denne sesongen kan bli en stor skuffelse. For det første pga salget av Vieira, (Dummeste klubben noen gang har gjort :no: ). Og henry blir ute i noen uker. Leste at wenger planlegger og kjøpe Ballack fra munchen, det kan bli bra, vi trenger en rutinert midbanespiller nå som vieira forsvant...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...