ivers_91 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 De fleste her er sikkert Manu fans, men jeg vil gjene vite hvem her som er Arsenal fans...så hvis du leser denne og er arsenal fan, så please post at du er det her gjerne diskuter hva du liker med arsenal og litt om kampene og om hva du synsen om spillerne og laget... Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Jeg er ikke! hvorfor ikke det de er jo bare best! hvem er du fan av da?? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Ikke her heller.. Liverpool Endret 9. september 2005 av erlendru Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Eg er! Endret 9. september 2005 av ptv- Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg er Arsenal fan! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Bra dere bygger dere ny bane, den horrible møkkabanen deres har ødelagt tippekampene lenge nok. ^^ Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg er ikke! hvorfor ikke det de er jo bare best! hvem er du fan av da?? Jeg er fan av Charlton! Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Jeg er ikke! hvorfor ikke det de er jo bare best! hvem er du fan av da?? Jeg er fan av Charlton! Charlton er jo noe møkk!! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 mulig og holde dere saklig eller? on-topic det har jo ikke gått så bra for dere i starten da.. to tap, det mot boro var helt fortjent.... men men får håpe dere kommer sterkt tilbake da (bak manchester men foran chelsea ) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 jeg er det sånn halveis... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Halvveis? Det vil sei? Aldri høyrt om før. Enten er du ein fan, eller så er du det ikkje. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Halvveis? Det vil sei? Aldri høyrt om før. Enten er du ein fan, eller så er du det ikkje. Er fan men følger liksom ikke så mye med... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Tusen takk til Dennis Bergkamp! Gler meg til å sjå opptaket frå kampen no på TV3. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Bra dere bygger dere ny bane, den horrible møkkabanen deres har ødelagt tippekampene lenge nok. ^^ Er det bare meg, eller er Highbury veldig liten ? Lenke til kommentar
XimeN Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 De skal snart flytte inn på ny stadion nå, Emirates Stadium, så det har egentlig ikke så mye å si. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Bra dere bygger dere ny bane, den horrible møkkabanen deres har ødelagt tippekampene lenge nok. ^^ Er det bare meg, eller er Highbury veldig liten ? Highbury var øyrikets minste bane(når vi snakker om League one og oppover), men det verste var kameravinkelen på tippekampene. Man så nesten opp på spillerne noe som gjorde hele sendingen meningsløs. :\ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Bra dere bygger dere ny bane, den horrible møkkabanen deres har ødelagt tippekampene lenge nok. ^^ Er det bare meg, eller er Highbury veldig liten ? Highbury var øyrikets minste bane(når vi snakker om League one og oppover), men det verste var kameravinkelen på tippekampene. Man så nesten opp på spillerne noe som gjorde hele sendingen meningsløs. :\ Ja å se hjemmekampene til Arsenal var ikke noe særlig, var jo umulig og orientere seg hvor spillerne lå i forhold til hverandre. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Arsenal fan ja Frykter at denne sesongen kan bli en stor skuffelse. For det første pga salget av Vieira, (Dummeste klubben noen gang har gjort ). Og henry blir ute i noen uker. Leste at wenger planlegger og kjøpe Ballack fra munchen, det kan bli bra, vi trenger en rutinert midbanespiller nå som vieira forsvant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå