slimboy Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har en 2003 server som kjører Exchange, her klarte jeg å det kunstykk å slette en bruker i AD, med mail og hele dritten. Problemet var jo bare at det var en som brukte denne emailen og han er jo kjempe happy nå. Lette litt rundt, og fant noe som hette: recovery center i Exchange, der lå de mailene jeg hadde slettet, men hvordan i svarte helv..... setter jeg dette opp igjen? Lenke til kommentar
dirr Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Exchange mailboxer blir ikke sletter før etter 30 dager (default). Start Exchange System Manager -> bla nedover til mailbox store -> mailboxes og finn brukerens mailbox, denne skal ha et rødt kryss. Du kan koble mailboxen mot en AD konto som ikke har mailbox. Thats it! Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Det var det jeg fant ut jeg og, sleit litt da jeg ville ha den opp mot en bruker som hadde mailbox, men, min løsning ble som ditt forslag over. Takkskaduha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå