Gå til innhold

Forslag til kjølertest!


Anbefalte innlegg

Det hadde vært interessant hvis overklokking.no kunne teste kongen innen luftkjøling, nemlig Swiftech mcx4000 og gjerne med den nye ys-tech viften med magneter og spoler på utsiden av selve vifta.

 

mcx4000YS.jpg

 

 

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Andlier på 2002-08-12 19:48 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: Andlier på 2002-08-12 19:48 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har den swiftech mcx4000 sammen med ei papst 80mm 3600rpm vifte og der er rått

 

men vifta er ikkje skikkeleg festa enda fordi swiftech ikkje har laga lange nok skruer til å få festa papst vifter på denne ribba

 

uansett ribba er kraftig nok til å kjøle min northwood uten vifte :grin:

Lenke til kommentar

Ville vært litt snedig å sammenligne en av de beste luft-kjølings-paketene mot en silent-socket-a-kjøler dog. Altså bråk mot stille. Trodde det var prioritering, men jeg ville sagt ja takk til begge deler :grin:

 

btw: er glad i bindestrek :smile:

 

Mvh.

Morten Holje

VKII Kontor/Data

aka Boqs

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

det hadde faktisk vært rimelig interessant å ha noen tester av p4 socket478 vifter... helst på en blodoverklokket cpu som ble klokket høyere med de bedre viftene, så man faktisk ser om det er noe poeng å kjøpe noe annet en boxed vifta :smile: (den MÅ være med som referanse, ellers er det poengløst) (det må også være en støy-test, er jo ikke så aktuellt å bytte ut boxed vifta med en som bråker som et *******)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...