Gå til innhold

Får ikke fjerna Advertising.com

Anbefalte innlegg

Jeg plages av advertising som setter ny startside i IE når den startes. Den plasserer 2 cookies i IE cache (advertising.xxx).

Har prøvd følgende programmer for å få fjerna dette, ingen har klart det så langt:

- Spy Subtract 2.6

- Ad-Aware 6.0

- Spy Sweeper 4.0.4

- Norton Clean up

- Registry mechanic

- CW Shredder 2.15

Noe bedre som kan brukes i kampen mot spyware?:wallbash:

Tips mottas med TAKK! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hepp, kan faktisk anbefale Microsoft sitt eget Antispyware program, slet med en pc hjemme jeg også i månedsvis, prøvde alle mulige program uten hell.

Da jeg kjørte beta versjonen av MS sitt program tok den det med en gang, nå må du ha en lovlig versjon av windows for å få lastet det ned da, men det burde ikke by på problemer. Ikke at jeg tror du sitter med en pirat, men som en tilleggsopplysning :D

Mosher

Lenke til kommentar
Hepp, kan faktisk anbefale Microsoft sitt eget Antispyware program, slet med en pc hjemme jeg også i månedsvis, prøvde alle mulige program uten hell.

Da jeg kjørte beta versjonen av MS sitt program tok den det med en gang, nå må du ha en lovlig versjon av windows for å få lastet det ned da, men det burde ikke by på problemer. Ikke at jeg tror du sitter med en pirat, men som en tilleggsopplysning :D

Mosher

God erfaring med den jeg oxo

:thumbup:

Lenke til kommentar

Mosher

Jepp. MS Antispyware/System tools/Browser restore.

Er du usikker på lovligheten av din Windows, kan du hente Antispywaren hos http://www.majorgeeks.com under Spyware tools.

Endret av zjulik
Lenke til kommentar
Jeg vil på det sterkeste fraråde bruk av MS Antispy, hvis du da ikke liker at Antispyware sier i fra konstant hvis du gjør noen forandringer, installerer noe eller bare ikke gjør noe som helst. Jeg hater i alle fall slike programmer som heletiden skal si i fra om ting.

Jeg vil på det sterkeste fraråde bruk av røykvarsler/brannalarm i heimen, hvis du da ikke liker piping bare du koker litt mat. Mm.

Endret av zjulik
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg vil på det sterkeste fraråde bruk av MS Antispy, hvis du da ikke liker at Antispyware sier i fra konstant hvis du gjør noen forandringer, installerer noe eller bare ikke gjør noe som helst. Jeg hater i alle fall slike programmer som heletiden skal si i fra om ting.

Jeg vil på det sterkeste fraråde bruken av dårlige råd som dette.

Beskjedene man får fra MS antispyware kan uansett slås av..så jeg ser ikke problemet i det hele tatt. Options --> Tools ---> Alerts

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...