krizkriz Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Fungerer på de fleste Sony Ericsson mobiler vil jeg tro (Fungerer ikke med andre modeller...) Gå inn på "skriv ny melding" og tast inn disse, så får du opp 3 nye smileys: [:] :-] :-[ Lurer på om det finnes flere? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kult Disse har jeg faktisk hverken sett eller hørt om før! Hvordan oppdaget du de? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Kult Disse har jeg faktisk hverken sett eller hørt om før! Hvordan oppdaget du de? En kamerat av meg sendte meg den øverste, så da var letingen på nettet i gang Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 :-* er vel og skjult? Blir slik en kyssemunn Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kyssemunnen ligger på S700i hvertfall. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 :-D funker oxo, det gjør iallefall det på min T630 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 :-* er vel og skjult? Blir slik en kyssemunn Den ligger ikke inne på T610 vet jeg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Sthilig den kyssemunnen vet jeg om men det er så irriterende at jeg må gå på mer også legg til symbol for å finne [ og ].. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Den ligger også inne på s700i Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hehe, takk da vet jeg det. Kan vel være nyttig en gang jeg vet mottakeren er en SE-eier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå