waveshaft Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvordan er denne pcen: FSC Amilo M1437G Jeg har tenkt å se på/kopiere filmer,surfe nettet og spille. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvordan er denne pcen: FSC Amilo M1437GJeg har tenkt å se på/kopiere filmer,surfe nettet og spille. Den har jo veldig gode spesefikk, og den dekker selsagt alle dine behov. Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) HVordan er pcen? Dyrere og dårligere enn Acer Aspire 1694 WLMi. (på papiret vel og merke, se dinside-test av FS, og se spes på Acer på MPX.) Jeg sitter selv på Acer Aspire og valgte den framfor den maskina du spør om. Endret 9. september 2005 av trygvan Lenke til kommentar
petteren Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg har Amilo m1437g. Er meget fornøyd med den så langt. Skjermen er veldig god å se på, også med tanke på spill. Ellers kjører den de nyeste spillene flytende takket være x700 skjermkortet. Eneste negative er at viften går litt for skjeldent slik den har en tendens til å bli litt varm i høyre håndleddstøtte. Til gjengjeld er den da meget stillegående. Jeg fikk veldig mye for pengene da jeg kjøpte den på ukens tilbud til 11 800. PC-en kommer i to versjoner, en med 512 og en med 1024 MB ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå