Piratpjokken Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Satt og kjedet meg med en kortstokk da eg plutselig fant ut at eg ikke kunne spille poker Derfor henvender eg meg herved til HW forumet og spør: Kan noen vennligst fortelle meg reglene og diverse tips for poker? Takk! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Nr. 1: Det er ikke et alenespill. Du må spille med to eller fler... Lenke til kommentar
johann Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kansje han ikke har noen venner, og derfor ingen å spille med? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Google-søk på "Pokerregler". Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Nr. 1: Det er ikke et alenespill. Du må spille med to eller fler... humre.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Nr. 1: Det er ikke et alenespill. Du må spille med to eller fler... humre.. Humre? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Neimen, du..Peter...Skjønte du det? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Jada eg har skjønt det nå ja! Takk for den siden. Tråd er vel avsluttet da Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Texas Hold'em for teh win! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Texas Hold'em for teh win! Yeah mate! Er liksom bare ikke ett spill som heter poker. Er veldig mange forskjellige spill, men vil anbefale deg å sjekke ut Texas Hold 'em som er det mest spillte og aller beste Men reglene orker jeg ikke skrive ned er ikke så vanskelig igrunn Edit: Må vel få med at jeg vant en del lapper i går på Texas Hold 'em.. Endret 9. september 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Poker er vel et spill med mange varianter. Samme regler som går igjen i alle variantene, bare forskjellig måte å spille det på. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 vant en 6pack med øl sist gang jeg spilte Texas Hold'em... diggeste potten ever Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Spilte poker (Texas Hold'em) for første gang for et par dager siden, og har allerede bestemt meg for å hva jeg skal satse på etter VK2. Vi spilte med 50 kroner hver i innsats, 1 kr. pr. sjetong. Gevinst: 240 kr. Jeg kan leve lenge på den seieren, selv om (når) jeg blir robbet neste gang. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Texas Hold 'em som er det mest spillte Beklager, 5-kort stud er mer vanlig. Texas hold'em funker fint dårlig å spille for moro skyld, det er et turneringsspill, that's it. Folk blir jo helt oppslukt av slik folket gjør i WSP på TV-en. Utrolige greier. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Må bare tillate meg å meddele at www.holdempoker.com er bare så genial! Der kan man registere seg gratis, så deretter bestemmer man om man vil spille med fake eller ekte penger. Er ganske avhengig av spillet, jeg. Hold'em er det beste pokerspill! Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 vant en 6pack med øl sist gang jeg spilte Texas Hold'em... diggeste potten ever En 6pack? Når jeg var i danmark i sommer spilte vi med en 6-pack HVER i potten vi Blei fort en kasse for å vinne. (Riktignok billig pils der men ) Når det gjelder regler til Texas Hold'em: Sjekk denne siden Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hold'em er det beste pokerspill! Why? Hvor mange av de 5 standardvariantene har du spilt flere ganger? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har prøvd alle, og liker hold'em best for det fikk meg til å spille videre.. Greit nok? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Tja, bare lurte jeg. Selv synes jeg texas hold'em bare ikke funker særlig bra til å spille 'hjemme'. Altfor mye betting, og i tillegg krever det egentlig en egen dealer for å funke skikkelig. Men, men, smak og behag. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ikke nødvendigvis å ha en egen dealer, folka kan jo bare bytte om å være dealer i hver omgang. Og med betting er det jo bare genial, om folk bløffer eller ei.. Men som du sa, smak og behag, ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå